Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.

Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky raw


Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaide xd gelukkig fabian nog kunnen bereiken die nog niet naar huis was en zijn koptelefoon mogen gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
PNXRMX schreef:
Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.

Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky raw


Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaide xd gelukkig fabian nog kunnen bereiken die nog niet naar huis was en zijn koptelefoon mogen gebruiken


Haha inderdaad! En hij had Struggle For Existence niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waarom herb ik niemand gezien :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
waarom herb ik niemand gezien :list:


Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Dj C-Mind schreef:
waarom herb ik niemand gezien :list:


Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aan ;)

die wel ja,en jij?
waar was je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond de hele avond recht voor het podium vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devastator :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel lachen inderdaad, zonde dat het geluid op de stage Zo hard was dat mijn telefoon het niet aan kon en de helft van de filmpjes geen geluid heeft :( zitten een paar zeer vette tussen :P

weet iemand een goed gratis conversieprogramma om .MOV om te zetten naar iets wat moviemaker wél slikt, dan kan ik er nog muziek onder zetten :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten