Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:27 
 

zaterdag 9 oktober 2010
22:00 - 07:00
Sporthallen Zuid Burgerweeshuispad 54
Amsterdam

Prijzen
Voorverkoop: € 39 ,75
VIP: € 55 ,-


Kaarten:
Voorverkoop startte dinsdag 27 april 2010.
Verkrijgbaar bij Paylogic.

Minimumleeftijd:16

!!Er zijn kluisjes aanwezig!!

Line-up

Pandemonium
Dana
Darkraver
Frantic Freak
Laurent Hô
Pavo
Predator
Promo
Ruffneck
The Outside Agency
The Prophet
Vince
Live: Hitmachine

Paradox – Hardcore 2000-2010
Amnesys
Angerfist
Consumer
Counterfeit
Endymion
Meagashira
Negative A
Noize Suppressor
Ophidian
Partyraiser
Radium
Tha Playah
The Sickest Squad
Live: Hellsystem

Op 9 oktober 2010 maakt hardcore minded Nederland kennis met een perfecte combinatie. Op deze dag organiseert Cyndium namelijk de 10e editie van Pandemonium in de Sporthallen Zuid! Na 9 geweldige edities, met in het bijzonder het succes van het 5 jarige jubileum in december 2009, is dit hét moment om het roemrijke concept naar een hoger niveau te tillen. De locatie is inmiddels bij zowel jong als oud publiek bekend. In de jaren 90 brachten gabbers van het eerste uur hier hakkend en zwetend hun nachten door op de beginselen van de hardcore, waarna een lange pauze zonder evenementen volgde. De nieuwe generatie partypeople maakte kennis met de Sporthallen Zuid in 2008 en 2009, toen Cyndium met succes het evenement Intoxicated organiseerde.

Door Pandemonium in de Sporthallen Zuid te organiseren is er eindelijk weer een evenement wat ECHT bij deze locatie hoort. In de hoofdzaal de kenmerkende Pandemonium Sound als nooit te voren tot hun recht komen. Gabbers van vroeger en early freaks van nu zullen meer dan ooit met een compleet en ultiem gevoel naar huis gaan. Door de 10e editie van Pandemonium in de Sporthallen Zuid te organiseren komt Cyndium steeds dichterbij voor wat het voor het concept in gedachten heeft…

Maar natuurlijk wordt er ook gekeken naar de toekomst. In zaal 2, de Paradox Area, staat mainstream hardcore van het jaar 2000 tot nu centraal. Gerenommeerde hardcore artiesten uit zowel binnen en buitenland zullen voornamelijk in zeer unieke en niet veel voorkomende battles het dak eraf blazen. Verder is Cyndium nu al druk bezig om een ongekende, spannende sfeer te creëren in de vorm van een zeer gruwelijk podium en een opzwepende show. Natuurlijk wordt er, zoals gewoonlijk, niet bezuinigd op licht en geluid.

BE THERE!!!!


LETOP: IK ZOEK NOG MENSEN DIE RUIME ERVARING HEBBEN MET HORECA!! STUUR EEN PM EN IK ZORG DAT DEZE TERRECHT KOMT BIJ DE ORGANISATIE!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 09:22 
 
Hardtraxxer

Ik ben der bij!
Goddelijke line-up, die van RDD is ook master!
Cyndium is goed bezig :thumbsup:
Alleen hoorde ik wel dat er een abnormale strenge drugscontrole is.
Als ze je pakken moet je ook gelijk van het feest af :mad:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten