Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest, vond de Nocturnal zaal er het hardst opklappen. Van voor naar achter helemaal los, maar de Paradox zaal deed er niet veel voor onder.

+++++++ voor diegene met het idee voor de vloeren in alle zalen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Jordi :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 11:24 
 
Hardtraxxer

Was trouwens ook super vet dat Armageddon Project - Church of Pentagram werd gedraaid (L)
Volgens mij tijdens Tommyknocker & The Stunned Guys.

Loop verdomme helemaal moeilijk van de pijn in me kuit door die kramp :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik er geen €50 euro voor heb betaald, vond 't niet zo geweldig.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten