Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook eerste keer Dynamo :P Heb er gvd zin in :yay:

Edit: Oja trouwens, in heel Nederland is het voetbal zondag afgelast, behalve zuid 1 waar wij dus spelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een paar uurtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:10 
 
Hardtraxxer

Ben er vnv msschien wel bij.. Nog even n paar maatjes overhalen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai ai ai, hoor ik eerst dat ik ipv van met het 2e, met het 3e elftal mee moet. Dus ik zou gewoon kunnen gaan, 3e boeit me niks. Hoor ik weer 1 uur later dat het is afgelast! Maximaal! :woot: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai ai ai wat een lochte avond! Seneeq had een hele leuke diverse set. Tanz Elektrik, Innocent, Sexuall Thrill, Paralyzed etc. Eindigen met Sound Snatcherz - Snatchcity Remix :worship: Daarna B-Front wat zoals gewoonlijk weer gruwelijk raggen was. Alpha Twins hadden ook wel een aardige set, maar die vallen zo in het niets bij mijn helden Ran-D en B-Front. Daarna Ran-D. WOW! Wat een held! Die plaat met Zatox :loving: Was een mooie avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was echt super! Iedereen die geweest is bedankt! Zo zie je maar dat het publiek een feest maakt. Wat een feestsfeer! Iedereen ging maximaal los :clap:

Hier nog even mijn tracklist:

1. Zatox - Tanz Elektrik
2. Donkey Rollers - Innocent
3. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
4. The Machine - Audiobot
5. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix)
6. Tuneboy - Ombrello Maledetto
7. Chris One - Recruit
8. Zatox - Noisemaker
9. Seneeq - Symbolz
10. B-Front - Darkside (Intro)
11. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
12. Catatonic Overload - Paralyzed
13. Sound Snatcherz - Snatchity (Vortex & Impakt Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke tracklist! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde net gaan vragen welke die ene track vóór Darkside was die je draaide :P
Vond hem echt goed klinken, en blijkbaar dus nog een eigen productie ook, vette track :thumbsup:

Het feest was ook erg goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
9. Seneeq - Symbolz


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou het was me wel een bazenfeestje. Kleinste stamppartij waar ik naartoe ben geweest tot nu toe, maar wel sfeervol daardoor.

Eerst even respect voor Seneeq dat je The Sexual Thrill draaide. Die had ik nog steeds nooit live gehoord, dus dat ging wel hard.
Daarna kwam B-Front. Hij draaide best veel tracks die ik niet kende. Wel allemaal chille beats, maar het was heel random. Uit het niets kwam dan zoeen vet stukje. Dat komt dan omdat ik al die tracks niet ken, maar het is wel jammer. Bob gaat wel lekker los op de stage. En Neophobia gehoord, dat was wel bazig. :clap: En zoals vaak sloot hij af met Magic.
Daarna A², die vond ik iets beter draaien, omdat ze wat meer tracks draaiden die ik kende.
Tenslotte Ran-D. Zoals vaker weer de held van de avond. Zo veel knallers, FMF, Zatox-collab en afsluiten met Under Attack. :D

Aan het eind nog een poster gekregen. Zeer geslaagde avond voor mij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik wilde net gaan vragen welke die ene track vóór Darkside was die je draaide :P
Vond hem echt goed klinken, en blijkbaar dus nog een eigen productie ook, vette track :thumbsup:


Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ge deed het wel goed seneeq :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten