Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mixtechnisch vind ik ons beide acts beter dan de winnaars :P maar enfin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 11:11 
 
Hardtraxxer

Zin in :woot: :yay: Ben ook wel benieuwd naar de contest winnaars dus lekker vroeg aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Flink rammen met Maximize vanaf 23:50 in zaal 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Heb er zin in! Flink rammen met Maximize vanaf 23:50 in zaal 2!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

Iemand die van zijn/haar ticket af wil? ga anders voor deurverkoop maar als ik iemand kan helpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:08 
 
Hardtraxxer

Super vermaakt hier!
Eigenlijk alleen maar goede sets voorbij horen komen.
Enige minpunt was dat de halve stad was afgesloten ivm Glow en daardoor waren we veel later aanwezig als gepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest!
Allemaal heerlijke setjes maar die van Delete stak er boven uit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad.

Volle zaal, maar geen een keer was het te druk, en iedereen ging los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was erg dik! :cool:

Bij deze de tracklist van m'n set :)

01. B-Front - Neophobia (Original Mix)
02. Chain Reaction - Barricade
03. Floorcrushers - Psycho Stylez
04. B-Front & Hard Driver - State Of Perfection
05. Crypsis - Cryptology (Original Mix)
06. Low-E & Alter Egosz - W.T.F.
07. Zatox & Activator - Make Some Noise
08. E-Force - Masterclass
09. Zany & The Beholder - To Protect And Serve (Original Mix)
10. The Machine - Place Of Terror (Original Mix)
11. Chain Reaction - The Record Breaking
12. Frequencerz & E-Force - Attention (Original Mix)
13. The R3belz - Reactivating The Bionicle
14. Digitial Punk & Crypsis - Radiant
15. Activator - Let The Bodies Hit The Floor
16. Chain Reaction - Out With A Bang (Original Mix)
17. Crypsis - Strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foto's van deze geweldige editie van Output zijn terug te vinden op onze facebookpagina!
https://www.facebook.com/outputraw

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dik feest gehad! Stond goed vol tijdens onze set! Weet de tracklist niet meer maar een aantal platen die we gedraaid hebben:

Sonic Sabotage
Firepower
The 4th Kind
Unity
Masterclass
Beyond Dreams
Be Amazed
Inner Creativity
Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Drugs N Roll
The Sexuall Thrill
The Purest
Chronic Disorder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Erg dik feest gehad! Stond goed vol tijdens onze set! Weet de tracklist niet meer maar een aantal platen die we gedraaid hebben:

Sonic Sabotage
Firepower
The 4th Kind
Unity
Masterclass
Beyond Dreams
Be Amazed
Inner Creativity
Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Drugs N Roll
The Sexuall Thrill
The Purest
Chronic Disorder

Ga weg. Alsjeblieft. Vertel met niet dat ik zo'n dikke lijst heb gemist... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen die bij mij ten gehore zijn gebracht (volgorde klopt niks van):

Detest - Hedon
Teknoist - Kev McCall's Late Burpday Present
DJ Producer & Deathmachine - Hallucinations
Ak Industry & Billy S - Monster (Ophidian Remix)
Ophidian - Inception By Sound
Outside Agency, Peter Kurten & Katharsys - Favorite Sin
Sei2ure - A Love Supreme
Noizeskill - God's Violence
Sei2ure - Rocket Fuel
The Outside Agency - Senseless Society
Axe Gabba Murda Mob - Blood Language
Miss Hysteria - Particle Physics (Ophidian Remix)
Angel - Can You Hear Me

En nog veel meer van dit soort plaatjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent ook alleen maar dit soort herrie aan het draaien op output he xd Weet je set van eerder dit jaar nog wel, openen met een fijne Embryonic plaat, daarna Godspeed en later (na mijn smeken :P ) Favorite Sin ook al. Topwerk, Steven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 02:25 
 

Zo vette lijst zeg. Senseless Society had ik wel willen horen. Een van mn favo TOA/Switch Technique tracks. Had deze set wel willen horen, maar mijn smaak is zo veranderd dat Output geen optie meer was :) Goed dat Draidy zn eigen ding doet ipv toegankelijker draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vet om te zien :D

Mezelf gespot midden vooraan van 0:55 tot 1:05, Bosskabouter aan de bar op 1:44 En van 2:59 t/m 3:07, recht voor de camera xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jij bent ook alleen maar dit soort herrie aan het draaien op output he xd Weet je set van eerder dit jaar nog wel, openen met een fijne Embryonic plaat, daarna Godspeed en later (na mijn smeken :P ) Favorite Sin ook al. Topwerk, Steven :thumbup:

Fijne plaat blijft dat ook, Favorite Sin.
Bedankt :)

Nerazzurro93 schreef:
Goed dat Draidy zn eigen ding doet ipv toegankelijker draaien.

Thanks man!
Merk dat dit laatste tijd meer kan omdat mensen door beginnen te krijgen wat ze van mij kunnen verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor diegene de de aftermovie nog niet voorbij hadden zien komen op facebook:

[youtube]http://youtu.be/W5qyQ17eLEw[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuntpiloot schreef:
Voor diegene de de aftermovie nog niet voorbij hadden zien komen op facebook:

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten