Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 09:35 
 
Hardtraxx Newbie

Genre
millennium hardcore
Prijzen
Voorverkoop: € 7,50
Deurverkoop: € 12,-

Tickets verkrijgbaar: https://shop.ticketscript.com/channel/web2/get-dates/rid/TXYXQR3P/eid/197581/language/nl

Line-Up:
D-Spirit
Distorted Revelation
EL V & Tip
Luke V
R-Ror
Sceletor
Vince
X-minded
MC: D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie

Je denkt echt dat je grappig bent he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie

Je denkt echt dat je grappig bent he?


#boos
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie

Je denkt echt dat je grappig bent he?


Nee, niet echt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie

Je denkt echt dat je grappig bent he?


Zeg je dat ook tegen de bewaker die jou niet binnen laat omdat het 18+ is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Heel misschien kom ik hier wel even een kijkje nemen, is 3 straten verderop :P


#optie

Je denkt echt dat je grappig bent he?

:aww:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten