Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:43 
 
Hardtraxx Elite

Outlands Open Air, zaterdag 14 juni 2014 om 13:00
Outlands Open Air, zondag 15 juni 2014 om 13:00
Genres
early hardstyle, hardstyle, raw hardstyle
Prijzen
Early bird: € 20 ,- → uitverkocht
passepartout: € 30 ,- → uitverkocht
Voorverkoop: € 25 ,-
passepartout: € 35 ,-
VIP: € 45 ,-
Tickets
Voorverkoop is gestart op zaterdag 15 maart 2014.
Verkrijgbaar bij Paylogic.
Minimumleeftijd
16

Line-Up

14 juni:

Noisecontrollers
Alpha² vs Frequencerz
Radical Redemption (live)
Digital Punk vs E-Force
Nosferatu
Neilio
Rebourne
RE-Mo vs. Devon K.
Hosted by: MC Renegade

15 juni:

Paul Elstak
Nakatomi
Dune
Flamman & Abraxas
Klubbheads
Loona
Dj Coenio
Dj arno
Dj Tim
Hosted by: MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Sow dikke line-up voor dit feestje. 5 minuten fietsen dus sowieso voor de 3e keer aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was op zich wel lachen feestje vorig jaar maar dat kwam door de vele bekenden. Muzikaal echt zo zwak als dunne schijt. Als ik uitkom met geld zo tussen Emporium en Defqon in wel weer even een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Was op zich wel lachen feestje vorig jaar maar dat kwam door de vele bekenden. Muzikaal echt zo zwak als dunne schijt. Als ik uitkom met geld zo tussen Emporium en Defqon in wel weer even een kijkje nemen.

Hoezo dat dan? Ran-D, Adaro, die twee onbekende gasten en B-Front & Freq's draaiden toen best prima vond ik. En Tha Playah best een leuke hardcore afsluiter. De vele bekenden maakten het feestje wel sowieso leuker ja. En dit jaar vind ik de line-up alleen maar beter eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hebben wij een andere smaak denk ik :P Alleen Adaro had een paar leuke plaatjes er tussen zitten en B-Front & Freqz was wel oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

@ Fuzzylogic

Dan ben ik wel benieuwd wat je van deze line up vindt als je van de Raw / hardcore bent??

Hoor het graag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind de line up elk jaar beetje het zelfde noisecontrollers en nosferatu is wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 15:35 
 

nou Roel, wat mij betreft:

THERA
DELETE
MAXIMUMRAVER/SLOPERIJ JANSSEN
DEETOX
PREFIX EN DENSITY
DE-GOS EN RE-DONE
WARFACE
PHUTURE NOIZE

of past dat financieel niet? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roelsambeek schreef:
@ Fuzzylogic

Dan ben ik wel benieuwd wat je van deze line up vindt als je van de Raw / hardcore bent??

Hoor het graag!!

Line-up is voor mij persoonlijk mwah, wel aardig, maar niet top of zo. Denk dat het grootste deel van de bezoekers dit wel een vette line-up vindt (als ik kijk naar het volk wat er vorig jaar was dan, waren erg veel bekenden uit de buurt die niet echt diep in de hardstyle zitten en weinig tot geen feestjes bezoeken).
Zou wel tof zijn om hier volgend jaar een naam als Thera, Deetox, Titan, Chris One of zo te zien!

Nosferatu is wel een dikke afsluiter by the way :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Of misschien gewoon ooit een 2e stage, een theracords stage!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front vervangt Adaro, waardige vervanger :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:51 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
B-Front vervangt Adaro, waardige vervanger :love:


Dat zeker, ook al zag ik liever Adaro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:03 
 
Hardtraxxer

Hmm nee, doe mij maar B-Front!
Nog steeds twijfelende.. Pussylounge at the park was toch wel erg gaaf vorig jaar..
Klote dat het nu samenvalt..

Zondags sws aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig... M'n vriendin heeft snowboardwedstrijden in Oostenrijk en ik mag mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Niet meer aanwezig... M'n vriendin heeft snowboardwedstrijden in Oostenrijk en ik mag mee :yay:


Onder de duim :thumbdown: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Niet meer aanwezig... M'n vriendin heeft snowboardwedstrijden in Oostenrijk en ik mag mee :yay:


Onder de duim :thumbdown: :aww:

Weekendje Oostenrijk kies ik toch echt wel even boven een feestje als dit, je zou gek zijn als je dat niet zou doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 00:57 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
nou Roel, wat mij betreft:

THERA
DELETE
MAXIMUMRAVER/SLOPERIJ JANSSEN
DEETOX
PREFIX EN DENSITY
DEGOS EN RE-DONE
WARFACE
PHUTURE NOIZE

of past dat financieel niet? :corn:


Vind ik een goed plan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 11:06 
 

Maximumraver schreef:
En-er-gy schreef:
nou Roel, wat mij betreft:

THERA
DELETE
MAXIMUMRAVER/SLOPERIJ JANSSEN
DEETOX
PREFIX EN DENSITY
DEGOS EN RE-DONE
WARFACE
PHUTURE NOIZE

of past dat financieel niet? :corn:


Vind ik een goed plan :whistle:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:23 
 
Hardtraxx Elite

zin in potverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje! Echt ver boven verwachting, optimaal vermaakt.
Geluid was echt pure zaad op het begin maar werd later goed bijgesteld. Sfeertje zat er heerlijk in, veel losgaande mensen. Ook echt stamp- en stampvol bekenden, was erg gezellig.

+ Noisecontrollers, Alpha2 vs Frequencerz, Digital Punk vs E-Force, B-Front
+ Snelle barbediening
+ Heerlijk sfeertje
+ Heeeeel veel bekenden

- Geluid op het begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, Radical Redemption & E-Force - In The House (Radical Redemption Edit) :worship: :worship: :worship:
Jezus wat was dat beuken, hoop dat iemand 'm gefilmd heeft, was geloof ik de eerste keer dat 'ie gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Oja, Radical Redemption & E-Force - In The House (Radical Redemption Edit) :worship: :worship: :worship:
Jezus wat was dat beuken, hoop dat iemand 'm gefilmd heeft, was geloof ik de eerste keer dat 'ie gedraaid is.


Je weet wel dat E-Force een livemix gemaakt heeft ervan he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oja, Radical Redemption & E-Force - In The House (Radical Redemption Edit) :worship: :worship: :worship:
Jezus wat was dat beuken, hoop dat iemand 'm gefilmd heeft, was geloof ik de eerste keer dat 'ie gedraaid is.


Je weet wel dat E-Force een livemix gemaakt heeft ervan he? :P

Nee dat wist ik niet :P Maar E-Force stond er ook, had ik eerder verwacht dat hij hem had gedraaid dan Radical in z'n liveset. Kicks klonken wel meer E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 06:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh, wil die wel graag horen dan! Vraag me af waar E-force alle tijd vandaan haalt op opeens met zoveel goede producties achter elkaar aan te komen :huh:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten