roelsambeek schreef:
@ Fuzzylogic
Dan ben ik wel benieuwd wat je van deze line up vindt als je van de Raw / hardcore bent??
Hoor het graag!!
Line-up is voor mij persoonlijk mwah, wel aardig, maar niet top of zo. Denk dat het grootste deel van de bezoekers dit wel een vette line-up vindt (als ik kijk naar het volk wat er vorig jaar was dan, waren erg veel bekenden uit de buurt die niet echt diep in de hardstyle zitten en weinig tot geen feestjes bezoeken).
Zou wel tof zijn om hier volgend jaar een naam als Thera, Deetox, Titan, Chris One of zo te zien!
Nosferatu is wel een dikke afsluiter by the way
