Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 juli: Hard In The Open
Dj Adaro
LIVE: Frequencerz
B-Front
Crypsis
LIVE: Atmozfears
Code Black
Tommyknocker vs. Amnesys
Noisecult
Audiotricz
Rebourne
Re-Mo
Hosted by: MC Renegade

12 juli: Classics In The Air
DJ Paul elstak
The Darkraver
Brooklyn Bounce
Special D
Lasgo
Zer00's Heroes
Marshall Masters ft. The Ultimate MC
Frank & Fraaij
DJ Arno
Hosted by: MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:19 
 
Hardtraxx Newbie

Zekerheidje! klein schalig feestje die het altijd goed doet. Vanaf de eerste editie aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz hebben er zin in, ze staan deze dag ook al op Dedicated Outdoor en op Daylight waar ze ook allebei live draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Frequencerz hebben er zin in, ze staan deze dag ook al op Dedicated Outdoor en op Daylight waar ze ook allebei live draaien xd


3x dezelfde set. Lekker makkelijk juist. USB inpluggen en play drukken en zwaaien met die armen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen, zekerheidje nu dus. Gruwelijk veel zin hierin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Paultheone schreef:
Frequencerz hebben er zin in, ze staan deze dag ook al op Dedicated Outdoor en op Daylight waar ze ook allebei live draaien xd


3x dezelfde set. Lekker makkelijk juist. USB inpluggen en play drukken en zwaaien met die armen.

En volgens mij nog meer verdienen ook dan bij een normale dj-set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 00:44 
 
Hardtraxx Elite

Vanaf de eerste editie erbij geweest, kijk het meest uit naar Adaro die ik al lang niet meer gezien heb. B-Front zal ook wel lekker worden, en ben benieuwd naar Noisecult en Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 08:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Frequencerz hebben er zin in, ze staan deze dag ook al op Dedicated Outdoor en op Daylight waar ze ook allebei live draaien xd

:lol: Wát.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 09:09 
 
Hardtraxx Veteran

Wel makkelijk draaien, 3x een half uur hetzelfde doen. Ik wou dat ik zo simpel mijn geld kon verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook bang voor (nouja bang voor... ik lig er niet wakker van als ze 3x hetzelfde doen ben toch alleen op Outlands), maar misschien eerst maar eens afwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat kun je hun lastig verwijten, vind ik. Er zal toch niemand zijn behalve hun 2 die die set 3x horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Bijna zover, zin in, straks eens langs het terein rijden, kijken of er weer een leuke stage komt te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Bijna zover, zin in, straks eens langs het terein rijden, kijken of er weer een leuke stage komt te staan.

Maak effe een fototje :P
Echt belachelijk veel zin hier in, gezelligheid ten top de afgelopen twee jaar met zoveel bekenden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Bijna zover, zin in, straks eens langs het terein rijden, kijken of er weer een leuke stage komt te staan.

Maak effe een fototje :P
Echt belachelijk veel zin hier in, gezelligheid ten top de afgelopen twee jaar met zoveel bekenden :D


Nog niet langs geweest, zal hem naar je appen zodra ik langs gereden ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer heel gezellig! :D Terrein indeling vorig jaar was wel een stuk beter imo, maar de stage en vooral het geluid echt een hele vooruitgang! Overal dik geluid. Muzikaal was het niet heel speciaal helaas, vooral B-Front waar ik het allermeeste naar uitkeek viel flink tegen. Ik werd helemaal gek toen hij opende met A Different Story, alleen in plaats van de climax had 'ie een of andere gare anti edit gemaakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:27 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Was weer heel gezellig! :D Terrein indeling vorig jaar was wel een stuk beter imo, maar de stage en vooral het geluid echt een hele vooruitgang! Overal dik geluid. Muzikaal was het niet heel speciaal helaas, vooral B-Front waar ik het allermeeste naar uitkeek viel flink tegen. Ik werd helemaal gek toen hij opende met A Different Story, alleen in plaats van de climax had 'ie een of andere gare anti edit gemaakt :(


Dat is de Defqon edit van een paar jaar geleden :-) ik mixte hem ook meteen door! (Idd de melodie is goud, sorry :thumbsup: haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, kende hem niet. Excuses aanvaard, maar dan moet je op de Decibel pre-party wel het origineel draaien! xd
Welke was die plaat met die belachelijk harde gated kicks die je draaide? Ik kwam even niet op de naam, ken hem wel van horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feessie gehad met allemaal bekenden. Beste set vond ik van Adaro die wat lekkere klappertjes draaiden zoals Colleterol Damage van Reqium, of hoe je het ook moet schrijven xd. Warface mash-up 5.0 en dat plaatje van G4H vond ik ook wel lekker, jammer dat ie zo vroeg stond, had hem graag omgewisseld gezien met Crypsis. B-Front was ook weer genieten, prachtig om te zien hoe Bob zo op gaat in de muziek!

Goed dat het water goedkoper gemaakt was vanwege het warme weer en dat er zonnebrand was. Misschien had de organisatie toch aan wat meer "cooling down" punten moeten denken. Op een gegeven moment was nergens meer schaduw te vinden behalve in de dixie haha.

Leuke dag gehad, muzikaal vond ik het her en der wat tegenvallen, veel lopende mensen wat ook soms irritant was. Verder was het leuk!

Oja, nog 1 min puntje, dat je vooraan de stage kon ruiken wat er gebakken werd bij de eetkraampjes haha. Achja wel beter dan dat je zweet ruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Beste set vond ik van Adaro die wat lekkere klappertjes draaiden zoals Colleterol Damage van Reqium

Hard4Us schreef:
jammer dat ie zo vroeg stond, had hem graag omgewisseld gezien met Crypsis.

Van die set van Crypsis kreeg ik ook wel een beetje Cholesterol Damage.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten