Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Play Area
Bootsman2Bootsman
Luccio Mattin
Luciën Foort
R3hab
Roog
Sidney Samson
Live: Shermanology
MC: Ambush

Eject Area,, hosted by Andere Koek
Electric Twins
Euzah
KlapSandwich
Olene Kadar
Secret Cinema
Spetterphat
Teatro Kultka
Twiener
Verdine Bel
Wouter de Moor
Live: Egbert

Bass Area,, hosted by Penoze
Adaro
Alpha²
Bakero
Deepack
E-Force
Frequencerz
G-Town Madness
GEMS
Terminal
The Emperador
Vavaculo
Wildstylez
MC: Renegade
MC: Shizzler


Fast Forward Area
Aemilius
Filthy Dutch
Jaap Ligthart
Jay Are
Justincase
Nouveaubeats
Vince Le Fin
MC: C-Baz

Rewind,, hosted by House of the 90's
50% Dream Team
Darkraver
House the 90s DJ Team
Klatsch und Klatsch
Marlin
Miss Monica
Pavo
Rabies & Alian
Uzi
MC: Da Mouth of Madness

Record Area,, hosted by Engelland & Grofvuil
Addergebroed
Blegh
Boy Rush
Busho
Devnik
dieLauweGazt
Het Projekt
Mr. Neutral
Perca
Live: Diggy Dex
Live: Engel
Live: STW & Bush
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie! Mark even bekijken :). (GEMS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijdje, zijn we bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

Een bijna thuiswedstrijdje, veel bekenden, genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering waar hebben ze G-Town Madness ineens uitgegraven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:02 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, hopen op een logische timetable..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:34 
 

dawasiknie schreef:
Tering waar hebben ze G-Town Madness ineens uitgegraven xd



Die heb ik hier laatst ook moeten aanhoren



:sleep: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxxer

Misschien, dat weekend toch nog vrij dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 22:28 
 
Hardtraxx Newbie

Time-table heeft al in de Outdoor Stereo krant (ja die is er ;)) gestaan.

zal die er eens bijzoeken

13.00 - 13.30 Bakero
13.30 - 14.30 The Emperador
14.30 - 16.00 Wildstylez
16.00 - 17.30 GEMS
17.00 - 18.30 E-Force
18.00 - 19.30 Frequencerz
19.00 - 20.30 Alpha²
20.00 - 21.30 Adaro
21.00 - 22.30 Deepack
22.00 - 22.45 Terminal & Vavaculo
22.45 - 23.45 G-Town Madness


Ik heb er zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

Tof dat de meeste DJ's een half uur met degen daarna draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxx Newbie

En dan ook nog een gruwelijke Penoze afterparty in kDanz Schagen!! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

Erg balen dat ik er niet bij kan zijn ivm. een etentje. Gelukkig s'nachts wel naar de After! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt een zwaar dagje. Eerst hele dag werken van 8.00 tot max 17.00, snel omkleden en weer terug naar Hoorn :P heb er iig wel erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Zag dit trouwens bij de beschrijving van Alpha Twins op de website van Outdoor Stereo

Citaat:
Naast het draaien hebben de 2 broers sinds 2008 ook hun eigen platenlabel A2 Records met o.a. Ran-D, Wildstylez en B-Front.


Beetje slordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 05:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad. Makkelijk te bereiken, goede doorstroming ingang, munten goed verdeeld over het terrein, alles leuk aangekleed en uitermate goed verrast door het goede geluid uit de hardstyle tent.

ik heb me hier zeer goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
uitermate goed verrast door het goede geluid uit de hardstyle tent.


Goede geluid? Ik vond het werkelijk rampzalig. Er was in de gehele tent geen bass te voelen. De geluidsman kon er ook niet meer van maken omdat hij te weinig geluidsmateriaal krijgt van de organisatie..

PS: De organisatoren van Penoze pakken het probleem op en zorgen voor verbetering volgend jaar :)

Ik heb me wel uitermate goed vermaakt de gehele dag, was erg gezellig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar heb je ongeveer gestaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid ook matig,soms viel het weg/dj,s die aan de volume knop zaten ! (ja dat was niet door gelinkt)
Verder niet echt nadelen,vooral het eten zag er lekker uit en was ook goed !
Wat ook best irritant was dat als je niet in het midden stond,dat je echt precies aan 1 kant meer volume hoorde dan aan de andere kant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb redelijke tijd bij de geluidsmensen achterin gestaan, daar ging het af en toe nog wel, maar ook bijna geen bass voelbaar. En midden/rechts vooraan was het ook niet best. Waar heb jij gestaan dan Jeff3rd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De catering is bij Outdoor Stereo altijd goed verzorgd en altijd door bedrijven uit de regio. Kan menig groot festival nog wat van leren. Héérlijke broodjes warme beenham!

Ik heb de bij de hardstyle in het midden, vooraan gestaan voornamelijk. Had een groen shirt aan, misschien heb je me wel zien lopen. Was denk ik de enige met groen aan. Heb er een beetje op gelet de hele dag en heb er volgens mij niemand mee gezien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxx Newbie

Bass was aan de buitenkanten idd slecht. Ook leek het wel of het geluid elke keer weer veranderde van hard naar zacht en dan weer hard, heel apart.

Was op het begin een beetje inkomen en vrij rustig. Op de set van Frequencers ging het niet echt los terwijl ze toch echt lekker door beukte, dat zegt dan al genoeg.

Laatste twee setjes waren echt lekker en de sfeer sloeg er toen goed in, redelijk wat hardcore mensen aanwezig volgens mij.

Leuke malibu actie was er trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, erg leuke aktie van Malibu. Heb een mooi malibu petje gescoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zag gister een filmpje op de FB van Shizzler dat er iemand ten huwelijk werd gevraagd op het podium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat met het geluid merkte ik ook inderdaad.. soms wel klote. En zoals je zei: malibu petjes ftw haha!

Hier de aftermovie (Met het huwelijksaanzoek)

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten