Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:55 
 
Hardtraxxer

Our Music
Afbeelding

Datum:Zaterdag 29 juni 2013
Aanvang: 22:00 - 05:00
Locatie: Club Exposure, Zandvoort

Line up:
Titan
Fanteria
Acid & Bridge
Decay
The Dictators
Ravert
Up Syndrome
MC: I SEE


Ticket vvk: € 5,-
Ticket deur:€ 8,-


Minimumleeftijd:
18
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acid en bridge even aanmoedigen en titan meepakken kan nooit kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
acid en bridge even aanmoedigen en titan meepakken kan nooit kwaad


Fijn Teup
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja lief van mij he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:26 
 
Hardtraxxer

gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna bijna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Komen er nog mensen van hardtraxx?:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe moet ik erheen gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 06:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
hoe moet ik erheen gvd

Maaaaaaar, je bent wel terug gebracht! ;) Groetjes, de man voorin de auto.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cardioid schreef:
teupie schreef:
hoe moet ik erheen gvd

Maaaaaaar, je bent wel terug gebracht! ;) Groetjes, de man voorin de auto.. :P


ha ja was top!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:47 
 
Hardtraxxer

Top feest ging goed en volle bak!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werd inderdaad door allen lekker gedraaid!! Fijn avondje zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:08 
 
Hardtraxxer

Was een toppertje! teupie helddd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoezo :$
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten