Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

Genre: Early Hardstyle, Hardstyle, Raw Hardstyle


De eerste editie van Our Music is een feit!
Op vrijdag 14 September zal Club Exposure op zijn grondvesten staan te trillen.
Tour door Club Exposure: http://partyflock.nl/virtualtour/78:Exposure.html#tour

Line-up:

Chris Baxter
Black Sunrise
DJ ShadowPhaxx
Submotion
Shockerz
Clock Kid
De avond zal gehost worden voor MC No-iD


Tickets:
http://www.ClubExposure.org/tickets & Free Record Shop

Leeftijd:
Minimale leeftijd is 18 jaar.

Partyflock:
https://partyflock.nl/party/227233:Our_Music.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:33 
 

Black sunrise? Niet aanwezig


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

jawel hoor? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D Eindelijk hardstyle in Zandvoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Black sunrise? Niet aanwezig


:$


wel rotjong, je zorgt maar dat je hierheen komt, gaan we zaterdags ook nog ff stadje in.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

teupie kom je ook? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
teupie kom je ook? :P


Kan het niet overslaan toch, als mn liefjes dit organiseren moet ik wel :love:




geintje, ik vind jullie echt nerdjes ik kom niet












oke ik kom wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Aanwezig! :D Eindelijk hardstyle in Zandvoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Nando schreef:
Aanwezig! :D Eindelijk hardstyle ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
ik kom.

Gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duh tuurlijk niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom gewoon, zuipen als een malle in 023. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kom gewoon, zuipen als een malle in 023. :beer:


juist, haarlem noord bomenbuurt represent enzo.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Black sunrise? Niet aanwezig
:$

:cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:01 
 
Hardtraxxer

Wie komen er allemaal?:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kom wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 02:00 
 
Hardtraxxer

Nog 2 weken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 02:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Nog 2 weken!!

:beer: :beer:
Wie van HT komen mij ff supporten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik thuis blijf tot jij klaar bent met draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik denk dat ik thuis blijf tot jij klaar bent met draaien.

Blijf maar mooi weg ^^ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ilmar schreef:
Nog 2 weken!!

:beer: :beer:
Wie van HT komen mij ff supporten? ^^

Als jij zaterdag meegaat naar Project N50, dan zit ik er wel aan te denken om te komen ja. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

Volgensmij gaat er iemand naar Project N50
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:08 
 
Hardtraxxer

"Our Music" Timetable:

22:00 - 23:00 Chris Baxter
23:00 - 24:00 Dj Shadowphaxx
24:00 - 01:00 Dj Black Sunrise
01:00 - 02:00 Submotion
02:00 - 03:30 Shockerz
03:30 - 05:00 Clock Kid
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten