Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:03 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
https://partyflock.nl/party/236118:Our_Music.html
Shockerz
Dymonic
Raveneger
Black Sunrise & D'Cepticon
Chris Baxter

Ticketsale:
www.ClubExposure.org/tickets
Free Record Shop
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig met Dymonic ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig met Dymonic ^^

Nice! Dan kom ik ook wel weer. Wel jammer dat Shockerz ook bij de tweede editie headliner is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 01:48 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig met Dymonic ^^

Nando schreef:
Nice! Dan kom ik ook wel weer.


Yeah!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

www.facebook.com/ourmusicnl kan je onze pagina liken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou junk, deze keer maar proberen erbij te zijn. Zal het wel in de groep gooieng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:27 
 
Hardtraxxer

Het is weer tijd om Zandvoort op zijn kop te zetten!
Vrijdag 14 December is het tijd voor: "Our Music"
Club Exposure heeft al menig maal bewezen een geschikte locatie te zijn voor dit evenement.
Dus zet 14 December in je agenda.
Deze editie van Our Music geven we de kans aan een aantal talenten.
De line-up:
Chris Baxter
Raveneger
Shockerz
Dymonic
Black Sunrise & D'Cepticon

De avond wordt gehost door: MC No-iD
Tickets kunnen online gekocht worden voor maar €5,-, en aan de deur voor €8,00.
De minimale leeftijd voor Our Music is 18+, ben je dit niet dan kan je geweigerd worden aan de deur.
Wil je meer informatie over Our Music? Like us on facebook: www.facebook.com/ourmusicNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weiger dit keer die achterlijke gast van vorige editie aub. Die daar als enige zwaar van de kaart rond liep en iedereen aan het irriteren was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:34 
 

Jeff3rd schreef:
Weiger dit keer die achterlijke gast van vorige editie aub. Die daar als enige zwaar van de kaart rond liep en iedereen aan het irriteren was.

Ik ben er gewoon weer bij !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Weiger dit keer die achterlijke gast van vorige editie aub. Die daar als enige zwaar van de kaart rond liep en iedereen aan het irriteren was.


was ilmar zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, was hij niet zelf xd . Heb even gezocht op de Our Music Facebook pagina en heb die dude gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Waarom like je ons dan niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxxer

haha thanks! :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten