FUCK FUCK FUCK! Kut ASOT

Aha dat heb ik niet gevolgdwrote:Lijkt me logisch gezien je met een niertransplantatie meestal niet heel mobiel bent.wrote:Toch maar geen High Voltage?![]()
Aha dat heb ik niet gevolgdwrote:Lijkt me logisch gezien je met een niertransplantatie meestal niet heel mobiel bent.wrote:Toch maar geen High Voltage?![]()
Schijtreden Tom, gewaon komme.wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Ah joh, je weet dat het toch gezellig gaat worden.wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt?wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Voor mij persoonlijk is het van 'Yes, eindelijk eens een raw classics feest' naar 'Oh, alweer een raw classics feest?' gegaan in de span van 1 jaar. Wat verder niet aan jullie als organisatie ligt, maar aan alle anderen die direct op de hype gesprongen zijn en het gevoel van hype daardoor hebben laten afnemen.wrote:Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt?wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Dat ligt niet aan jullie, en ook niet aan de reden die David geeft (line ups blijven uniek bij jullie), maar meer aan het feit dat carnaval een week later is. Voor mij altijd de mooiste week van het jaar dus de hype daarvoor is maximaal en besefte vorige week eigenlijk ineens dat Origins ook al bijna is.wrote:Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt?wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Zoveel zijn er deze toch niet geweest?wrote:Voor mij persoonlijk is het van 'Yes, eindelijk eens een raw classics feest' naar 'Oh, alweer een raw classics feest?' gegaan in de span van 1 jaar. Wat verder niet aan jullie als organisatie ligt, maar aan alle anderen die direct op de hype gesprongen zijn en het gevoel van hype daardoor hebben laten afnemen.wrote:Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt?wrote:Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
We waren met z'n 5en jong demente waailappe.wrote:Eens met bovenstaande. Waar ik vorig jaar met 3 maten hier heenging is de groep nu uitgebreid naar zo’n 10 man. Allemaal door de lovende verhalen van vorige editie. Voor hun is dit ook het feestje waar ze het meest naar uitkijken
Ojawrote:We waren met z'n 5en jong demente waailappe.
Kearl autocorrect ik denk dat het er letterlijk 1 minuut heeft gestaanwrote:wrote:dankzei
Dit was zijn set van afgelopen XXlerator 'Raw Classics'wrote: En wat draait Phrantic zoal? Draait hij veel eigen spul en Theracords of wisselt hij ook af met andere artiesten uit die tijd? Zit namelijk erg te twijfelen om het laatste half uur van Crypsis te pakken of het eerste half uur van Phrantic.
wrote:This was so much fun!
A bit late, but here my TL:
Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Phrantic - Drift Away
R3zonanze - Weapon (Zatox & The Rebels Remix)
Phrantic - Open Your Mind
B-Front & Frontliner - Become The Sky
Phrantic - Become One (Merge Mix)
Slim Shore & B-Front - Chemical
Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix)
Zatox - The Noisemaker
Phrantic - Overdose
Bass Modulators - NRGizer
Catatonic Overload - Death Before Disco
Luna & Dutch Master - The Scene
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Amnesys - The Purest