Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

FUCK FUCK FUCK! Kut ASOT :cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 11:11 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ltmbr schreef:
Toch maar geen High Voltage? :huh:


Lijkt me logisch gezien je met een niertransplantatie meestal niet heel mobiel bent.


Aha dat heb ik niet gevolgd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer mensen die met de trein vanuit omg. Heeze / Eindhoven gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).

Schijtreden Tom, gewaon komme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine kans. Denk naar Sefa die avond hier dorp verderop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 23:44 
 
Hardtraxxer

Aanwezig ondanks dat ik wel heel erg baal van de overlap tussen Crypsis & Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).

Ah joh, je weet dat het toch gezellig gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Partyvervoer hoe zit het met die pre-party сука блять
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

u wilt warmuppen? da kan. hardstyle/go-figure-zo-als-dat-geen-origins-ele-warmup-lijst-is-weet-ik-het-ook-niet-meer-t66125.html#p1871012
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 23:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).


Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).


Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt? :)


Voor mij persoonlijk is het van 'Yes, eindelijk eens een raw classics feest' naar 'Oh, alweer een raw classics feest?' gegaan in de span van 1 jaar. Wat verder niet aan jullie als organisatie ligt, maar aan alle anderen die direct op de hype gesprongen zijn en het gevoel van hype daardoor hebben laten afnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).


Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt? :)

Dat ligt niet aan jullie, en ook niet aan de reden die David geeft (line ups blijven uniek bij jullie), maar meer aan het feit dat carnaval een week later is. Voor mij altijd de mooiste week van het jaar dus de hype daarvoor is maximaal en besefte vorige week eigenlijk ineens dat Origins ook al bijna is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Shockerz-Events schreef:
Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik hem toch ga skippen. Nog geen moment een beetje hype gehad voor dit feestje, en dan overlappen al m'n 100% musts ook nog eens (deels natuurlijk niet onoverkomelijk maar echt letterlijk alles wat ik per se wou zien overlapt).


Hoe komt het dat het hype-gevoel ontbreekt? :)


Voor mij persoonlijk is het van 'Yes, eindelijk eens een raw classics feest' naar 'Oh, alweer een raw classics feest?' gegaan in de span van 1 jaar. Wat verder niet aan jullie als organisatie ligt, maar aan alle anderen die direct op de hype gesprongen zijn en het gevoel van hype daardoor hebben laten afnemen.


Zoveel zijn er deze toch niet geweest? :huh: Kan me ze ff alleen Xxlerator Classixx en Genesis voor de geest halen waar ze nog meer raw claccics hadden. Ben je ook nog eens naar beiden feesten geweest dan? En dan is het nog niet veel imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er meer aan dat Hardtraxx dood is denk ik. Ik zit al een half jaar uit te kijken naar dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daarnaast telt dit topic zowat evenveel posts als topic van HardBass wat al achter de rug is. En dit is pas over 1,5 week. Dus hype is er wel degelijk lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook lang geleden dat ik zo uit keek naar een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Waar ik vorig jaar met 3 maten hier heenging is de groep nu uitgebreid naar zo’n 10 man. Allemaal door de lovende verhalen van vorige editie. Voor hun is dit ook het feestje waar ze het meest naar uitkijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
dankzei
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Eens met bovenstaande. Waar ik vorig jaar met 3 maten hier heenging is de groep nu uitgebreid naar zo’n 10 man. Allemaal door de lovende verhalen van vorige editie. Voor hun is dit ook het feestje waar ze het meest naar uitkijken :)


We waren met z'n 5en jong demente waailappe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
We waren met z'n 5en jong demente waailappe.

Oja

THArdstyler schreef:
Jordi schreef:
dankzei

Kearl autocorrect ik denk dat het er letterlijk 1 minuut heeft gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de hype weer even aan te wakkeren :drool: Jammer dat ze dit jaar niet weer 1,5 uur staan. Ja ik weet het TC allstars maar dat is toch anders.




Kijk ook erg uit naar Chris One en The Machine. Hopelijk gaan Prefix & Density wat meer de diepte in qua jaartallen dan wat ze op Genesis neer hebben gezet. Zit een beetje hier aan te denken:

https://lsdb.nl/set/116899/prefix-densi ... x-04-08-12
https://lsdb.nl/set/102594/prefix-densi ... 9-10-01-12


En wat draait Phrantic zoal? Draait hij veel eigen spul en Theracords of wisselt hij ook af met andere artiesten uit die tijd? Zit namelijk erg te twijfelen om het laatste half uur van Crypsis te pakken of het eerste half uur van Phrantic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
En wat draait Phrantic zoal? Draait hij veel eigen spul en Theracords of wisselt hij ook af met andere artiesten uit die tijd? Zit namelijk erg te twijfelen om het laatste half uur van Crypsis te pakken of het eerste half uur van Phrantic.


Dit was zijn set van afgelopen XXlerator 'Raw Classics'

Phrantic schreef:
This was so much fun!

A bit late, but here my TL:

Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Phrantic - Drift Away
R3zonanze - Weapon (Zatox & The Rebels Remix)
Phrantic - Open Your Mind
B-Front & Frontliner - Become The Sky
Phrantic - Become One (Merge Mix)
Slim Shore & B-Front - Chemical
Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix)
Zatox - The Noisemaker
Phrantic - Overdose
Bass Modulators - NRGizer
Catatonic Overload - Death Before Disco
Luna & Dutch Master - The Scene
High Voltage & B-Front - Everything Changes
Amnesys - The Purest
Bioweapon & Toneshifterz - Fearful Symmetry
Phrantic - Edge Of Extinction
Phrantic - Spells
Phrantic - Road Warrior
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is een interessant lijstje. Denk dat ik Crypsis toch maar een keer laat schieten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 17:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Haha wow, wat een reacties ineens. Goed om te horen dat jullie zo uitkijken naar het event! De kriebels beginnen bij ons ook weer flink op te spelen!
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten