Aanwezig...

To be continued..?
Een 3e area?wrote:
To be continued..?
Jajox = Kronos (toch?) dus het is dan toch geen surprise act meerwrote:48-52 kunnen jaartallen zijn en die generatie wordt vaak de baby boom genoemd. Kronos heeft een plaat die Boombaby heet. Kronos surprise act confirmed.
Buiten het grappie om, dat is letterlijk gewoon het kenteken dat er op die auto zit. Dus helaaswrote:48-52 kunnen jaartallen zijn en die generatie wordt vaak de baby boom genoemd. Kronos heeft een plaat die Boombaby heet. Kronos surprise act confirmed.
Op de parkeerplaats van 13:00 tot 14:00wrote:Jaman en 2+5 is 3717151
En waar zou area 3 moeten zitten?
Vaagrid 12 hour set bij de rookruimte.wrote:Jaman en 2+5 is 3717151
wrote:Vaagrid 12 hour set bij de rookruimte.wrote:Jaman en 2+5 is 3717151
Dat zou meer dan episch zijn. Dan sta ik daar de hele dag.wrote:Vaagrid 12 hour set bij de rookruimte.wrote:Jaman en 2+5 is 3717151
Dit zou overigens ook heel tof zijn. Dus Party-vervoer, fix die shitwrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
Beste Party-vervoer,wrote:Dit zou overigens ook heel tof zijn. Dus Party-vervoer, fix die shitwrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
Gelukkig ben jij er om me op mijn fouten te wijzen.wrote:Beste Party-vervoer,wrote:Dit zou overigens ook heel tof zijn. Dus Party-vervoer, fix die shitwrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
Zou je die shit alstublieft voor ons willen fixen?
Bedankt.