Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette line-up, moet alleen even zien te kijken hoe ik terug kom met het OV, want tot 1 uur gaat dan niet lukken vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Handige timer op de Shockerz site. Nog maar 85 dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hele vette line-up, moet alleen even zien te kijken hoe ik terug kom met het OV, want tot 1 uur gaat dan niet lukken vermoed ik.

Heb dit (luxe) probleem ook. Afgelopen editie ook een uur/anderhalf eerder weggegaan. Daardoor volgens mij alleen Minus is more gemist maar agh...dan gewoon vanaf begin er zijn toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Of ga lekker met één van onze bussen! Je krijgt bij ons ook nog €3,- korting op je combiticket. Is toch weer een extra broodje saté of beenham ^^

Link: http://party-vervoer.nl/origins-2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: mooie inkopper
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF gek, wat een line-up. Ik moet hem echt nog een paar keer bekijken, iedere zie ik weer een nieuwe naam dat ik denk van bohhhhh jongg vet! :thumbsup: :thumbsup:


Desley DD schreef:
Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.


Waarschijnlijk top 3 sets vaakst geluisterd. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

overgang @11:20 is een van mn favoriete ooit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ook al weer zin in al die warmup mixjes. :drool: Komt er ook een officiële warmupmix door een artiest @Shockerz?

Trouwens Jack of Sound LIVE, heel benieuwd daar naar. Zijn tracks van toen hoor je niet heel veel bij andere dj's.
A Ghost Story, You're Next, Kaylee's Nightmare en Midnight Freaks. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
WTF gek, wat een line-up. Ik moet hem echt nog een paar keer bekijken, iedere zie ik weer een nieuwe naam dat ik denk van bohhhhh jongg vet! :thumbsup: :thumbsup:


Ik heb hem uitgeprint op mijn kamer hangen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Party-vervoer schreef:
Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! :beer:


Zo ja, vollebak
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Party-vervoer schreef:
Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! :beer:


Pre-party wordt lastig. Een afterparty op de parkeerplaats met zo'n speaker bus vorig jaar VWAB zou wel weer gaaf zijn. :woot: Heeft iemand daar nog beelden van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ACTIIIIIII :worship: Man man man, dat wordt sterven de 23ste :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:55 
 
Hardtraxxer

Roan schreef:
Party-vervoer schreef:
Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! :beer:


Pre-party wordt lastig. Een afterparty op de parkeerplaats met zo'n speaker bus vorig jaar VWAB zou wel weer gaaf zijn. :woot: Heeft iemand daar nog beelden van?


Na 20x "Cold as Ice" was ik het wel zat hoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:05 
 
Hardtraxxer

Kaartje ook binnen, wat een line-up :drool:

Roan schreef:
Waarschijnlijk top 3 sets vaakst geluisterd. :worship:


Deze ook zo vaak geluisterd. The memories...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godsamme wat een line-up, hier moet ik heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Party-vervoer schreef:
Of ga lekker met één van onze bussen! Je krijgt bij ons ook nog €3,- korting op je combiticket. Is toch weer een extra broodje saté of beenham ^^

Link: http://party-vervoer.nl/origins-2019

@MelvinFR
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Waarschijnlijk top 3 sets vaakst geluisterd. :worship:


Zo dikke tracks, vet mix werk. Direct geïnteresseerd wat er uit zijn set komt. Thanks voor de reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:31 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.


Titan heeft het meer dan verdiend, niet alleen door zijn DJ-skills, maar ook door een aantal smakelijke tracks:

- Nightmare
- Strength & Fury
- Haunted
- Necropsy

(om er een paar te noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Desley DD schreef:
Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.


Titan heeft het meer dan verdiend, niet alleen door zijn DJ-skills, maar ook door een aantal smakelijke tracks:

- Nightmare
- Strength & Fury
- Haunted
- Necropsy

(om er een paar te noemen)


Laten we vooral de remix van Trapped niet vergeten :drool: Het haalt het niet net bij het origineel, maar wel een hele dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een kutplaat, de rest wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nightmare is echt lekker zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Party-vervoer schreef:
Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! :beer:


Ja een beatbuzz!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:13 
 
Artiest

Helicaze schreef:
Phrantic schreef:
This is seriously the best line-up (not counting myself) for me I've seen at a hardstyle event the past 6 years. (L)

Not so shy. You make this line-up even nicer. I think a lot of people here really look forward to your set, including me. :thumbsup:


Thanks! (L) I mean't it more as in, so many guys playing are personal heroes to me - so I'm even more excited to see them. :D
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten