Hele vette line-up, moet alleen even zien te kijken hoe ik terug kom met het OV, want tot 1 uur gaat dan niet lukken vermoed ik.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Handige timer op de Shockerz site. Nog maar 85 dagen!
Heb dit (luxe) probleem ook. Afgelopen editie ook een uur/anderhalf eerder weggegaan. Daardoor volgens mij alleen Minus is more gemist maar agh...dan gewoon vanaf begin er zijn toch?wrote:Hele vette line-up, moet alleen even zien te kijken hoe ik terug kom met het OV, want tot 1 uur gaat dan niet lukken vermoed ik.
Of ga lekker met één van onze bussen! Je krijgt bij ons ook nog €3,- korting op je combiticket. Is toch weer een extra broodje saté of beenham
Link: http://party-vervoer.nl/origins-2019
WTF gek, wat een line-up. Ik moet hem echt nog een paar keer bekijken, iedere zie ik weer een nieuwe naam dat ik denk van bohhhhh jongg vet!
View on YouTube
Waarschijnlijk top 3 sets vaakst geluisterd.wrote:Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.
View on YouTube
Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord! 
-
A
overgang @11:20 is een van mn favoriete ooit 
Nu ook al weer zin in al die warmup mixjes.
Komt er ook een officiële warmupmix door een artiest @Shockerz?
Trouwens Jack of Sound LIVE, heel benieuwd daar naar. Zijn tracks van toen hoor je niet heel veel bij andere dj's.
A Ghost Story, You're Next, Kaylee's Nightmare en Midnight Freaks.
Trouwens Jack of Sound LIVE, heel benieuwd daar naar. Zijn tracks van toen hoor je niet heel veel bij andere dj's.
A Ghost Story, You're Next, Kaylee's Nightmare en Midnight Freaks.
Ik heb hem uitgeprint op mijn kamer hangenwrote:WTF gek, wat een line-up. Ik moet hem echt nog een paar keer bekijken, iedere zie ik weer een nieuwe naam dat ik denk van bohhhhh jongg vet!![]()
![]()
Zo ja, vollebakwrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
Pre-party wordt lastig. Een afterparty op de parkeerplaats met zo'n speaker bus vorig jaar VWAB zou wel weer gaaf zijn.wrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
ACTIIIIIII
Man man man, dat wordt sterven de 23ste 
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Na 20x "Cold as Ice" was ik het wel zat hoor.wrote:Pre-party wordt lastig. Een afterparty op de parkeerplaats met zo'n speaker bus vorig jaar VWAB zou wel weer gaaf zijn.wrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!Heeft iemand daar nog beelden van?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Kaartje ook binnen, wat een line-up
Deze ook zo vaak geluisterd. The memories...
Godsamme wat een line-up, hier moet ik heen.
@MelvinFRwrote:Of ga lekker met één van onze bussen! Je krijgt bij ons ook nog €3,- korting op je combiticket. Is toch weer een extra broodje saté of beenham![]()
Zo dikke tracks, vet mix werk. Direct geïnteresseerd wat er uit zijn set komt. Thanks voor de reacties!
Titan heeft het meer dan verdiend, niet alleen door zijn DJ-skills, maar ook door een aantal smakelijke tracks:wrote:Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.
- Nightmare
- Strength & Fury
- Haunted
- Necropsy
(om er een paar te noemen)
Laten we vooral de remix van Trapped niet vergetenwrote:Titan heeft het meer dan verdiend, niet alleen door zijn DJ-skills, maar ook door een aantal smakelijke tracks:wrote:Ik zie Titan trouwens af en toe langs komen als naam die mensen willen zien. Nu ken ik helemaal geen oude platen van hem en ben benieuwd waarom veel van jullie hem graag wilde zien. Voordat ik straks misschien wel iets heel vets mis.
- Nightmare
- Strength & Fury
- Haunted
- Necropsy
(om er een paar te noemen)
Echt een kutplaat, de rest wel goed.
Ja een beatbuzz!!!!wrote:Is er hier animo voor een leuke Hardtraxx pre-party? Als er voldoende animo is kunnen wij eens kijken of er mogelijkheden zijn met een bus met dik geluidssysteem en dj set aan boord!
-
PArtiest
- 42 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Thanks!wrote:Not so shy. You make this line-up even nicer. I think a lot of people here really look forward to your set, including me.wrote:This is seriously the best line-up (not counting myself) for me I've seen at a hardstyle event the past 6 years.