Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha nice! Tot nu toe mooie namen!
NICEEEEwrote:maar we kunnen wel verzekeren dat de aanwezige frequenties voor flinke voltages gaan zorgen.
Dus Frequencerz, High Voltage, Degos & Re-Done, B-Front en DP TiLLT. Netjes hoor.
in b4 dat dit gewoon een troll is en de hele line-up anders is
in b4 dat dit gewoon een troll is en de hele line-up anders is
"De jaartallen lopen op tot en met 2012, waarbij we wellicht heel af en toe een kleine uitschieter maken naar 2013 (denk bijvoorbeeld aan 'E-Force - Crucifix')."
Ik zou High Voltage toch een vrij bijzondere naam vinden aangezien die pas halverwege 2013 frequent is gaan draaien.. produceren wellicht sinds 2012, maar dan nog.
Ik zou High Voltage toch een vrij bijzondere naam vinden aangezien die pas halverwege 2013 frequent is gaan draaien.. produceren wellicht sinds 2012, maar dan nog.
Dan moet jij nog even je huiswerk doen denk ik 
wrote:"De jaartallen lopen op tot en met 2012, waarbij we wellicht heel af en toe een kleine uitschieter maken naar 2013 (denk bijvoorbeeld aan 'E-Force - Crucifix')."
Herinner je je deze klapper uit 2003? High Voltage - Bombs Away
een van mn favoriete platen
Bombs Away, Shiverz, Everything Starts, Everything Changes.
Oke niet heel veel. Das waar. Maar des te leuker. Minder eigen werk = meer van anderen = meer variatie in de set. Hoop ik.
Oke niet heel veel. Das waar. Maar des te leuker. Minder eigen werk = meer van anderen = meer variatie in de set. Hoop ik.
Sys-X platen, hoop ik. The Machine platen e.d.wrote:Bombs Away, Shiverz, Everything Starts, Everything Changes.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Sys-X platen, dan zal die vast en zeker ook oud The Machine spul gaan draaien
The 4th Kind mag voor mij ook wel hoor, als 2013 ook mag! 
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Bombs away, shiverz, the 4th kind, everything changes/starts.. verder kent hij nog wel genoeg oude klappers om te draaien, en misg als hij afsluit wat nosferatu/endymion platen op het eind. Nee hoor, High Voltage past hier prima tussen. 
Last edited by alexxie on , edited 1 time in total.
Precies, minder bingokaartplaten.wrote:Maar des te leuker. Minder eigen werk = meer van anderen = meer variatie in de set. Hoop ik.
Moaten zijn om, HardClassics ticket verkocht, nu wel Origins.
No Turning Back remix heb je ook nog uit die tijd.wrote:Bombs Away, Shiverz, Everything Starts, Everything Changes.
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Staan wij hier ja? Dacht van niet...
wrote:Staan wij hier ja? Dacht van niet...
Hahaha, ik wacht geduldig.wrote:in b4 dat dit gewoon een troll is en de hele line-up anders is
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Make that the cat wisewrote:Staan wij hier ja? Dacht van niet...
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Mensen noemen mij ook wel "The Jokemaker"