Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Origins - The Darker Side of Classics
Past

Origins - The Darker Side of Classics

Time
(Sun)
Price
Phase 1: €24,50 (SOLD OUT)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Parvuz wrote:Haha voelt een beetje als een pakketje die je moet krijgen. Je weet dat het er bijna is maar dan duurt wachten zo lang. :P
Waar is de track&trace code dan? :list:
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
View on YouTube
During Origins we went back to the roots of raw hardstyle for the first time. Behold the stunning liveset of AVIO LIVE!

Other livesets will follow very soon.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
heeeeuuu nette bal! :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Vanmiddag aangezet! Was een zeer fijne set! Beste AVIO live set die ik heb bijgewoond!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Vet gedaan met die video. Snap waarom t langer duurde. En mooi detail dat jaartal per track.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Okee heel vet! Dit mocht inderdaad wel wat langer duren :thumbsup:
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Shockerz-Events wrote:Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.
Wat zou Adaro vinden van een korte video (zeg maar 5-10 minuten) waarin een gedeelte wordt laten zien, en waaronder ook zijn mixtechnieken uitgelicht worden.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
RTM93 wrote:
Shockerz-Events wrote:Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

Wat zou Adaro vinden van een korte video (zeg maar 5-10 minuten) waarin een gedeelte wordt laten zien, en waaronder ook zijn mixtechnieken uitgelicht worden.
Adaro wilde niet dat z'n set opgenomen zou worden.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Snap ik heel goed, het is niet zo dat er classics bij komen, dus als er een groot publiek is dat de Origins set al 100 keer beluisterd heeft is het lastig om nog te verrassen en gaat de lol van zo'n set er ook veel sneller af.

EIGENLIJK als ik er over nadenk, heb ik misschien nog wel liever dat er geen setjes vrij zouden komen :x
W
Hardtraxxer
last seen Jun 2026

Wat is er "gefinetuned" dan? Ik vind de MC nou niet echt goed verstaanbaar. Viel mij in de zaal destijds ook op.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat is misschien wel hetgene wat gefinetuned is :P
W
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Dat is misschien wel hetgene wat gefinetuned is :P
Dat het naar beneden gefinetuned is bedoel je? Naar mijn mening moet de MC "Boven op" de muziek liggen, zonder harder te gaan. Een goede systeem tech kan hier zorg voor dragen. Helaas mis ik dat hier.

Ik zal nu stoppen met zeuren, ben al blij genoeg dat deze setjes überhaupt online komen. :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Op het feest dragen ze wel bij, als ik er zelf sta. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in als ze ook in de setjes zitten als je het thuis terug luistert :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote:Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Op het feest dragen ze wel bij, als ik er zelf sta. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in als ze ook in de setjes zitten als je het thuis terug luistert :P
Idem voor mij. Op een feest stoor ik mij zelden aan een MC maar setjes achteraf terugbeluisteren doe ik vele malen liever zonder MC.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Grim wrote:
Broken Balance wrote:Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Idem voor mij. Op een feest stoor ik mij zelden aan een MC maar setjes achteraf terugbeluisteren doe ik vele malen liever zonder MC.
Als ik in de trein een setje zit te luisteren touch ik altijd the sky als Villain dat vraagt hoor
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik sta anders zelf doorgaans ook op de banken als Radical Redemptation wordt aangekondigd. Of als blijkt dat Partyraiser plots een potje hardstyle komt draaien
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Werd onlangs ook raar aangekeken toen ik wat afval opraapte en dit in de lucht gooide..
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Sitdown op een zeebrapad doen. Ook geen succes.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zamble wrote:Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.
Pff rico :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Zamble wrote:Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Parvuz wrote:Sitdown op een zeebrapad doen. Ook geen succes.
Of jij nou staat of zit, op een zebrapad ziet men jou toch over het hoofd :P
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
8 steps left and 8 steps right was anders ook geen succes in de lift
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Op het kantoor met mn t-shirt in de lucht zwaaien als een helikopter werd mij ook niet in dank afgenomen.