Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha voelt een beetje als een pakketje die je moet krijgen. Je weet dat het er bijna is maar dan duurt wachten zo lang. :P

Waar is de track&trace code dan? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 18:10 
 
Hardtraxxer



Citaat:
During Origins we went back to the roots of raw hardstyle for the first time. Behold the stunning liveset of AVIO LIVE!

Other livesets will follow very soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heeeeuuu nette bal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag aangezet! Was een zeer fijne set! Beste AVIO live set die ik heb bijgewoond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet gedaan met die video. Snap waarom t langer duurde. En mooi detail dat jaartal per track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee heel vet! Dit mocht inderdaad wel wat langer duren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:51 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.

Wat zou Adaro vinden van een korte video (zeg maar 5-10 minuten) waarin een gedeelte wordt laten zien, en waaronder ook zijn mixtechnieken uitgelicht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Shockerz-Events schreef:
Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.

Wat zou Adaro vinden van een korte video (zeg maar 5-10 minuten) waarin een gedeelte wordt laten zien, en waaronder ook zijn mixtechnieken uitgelicht worden.

Adaro wilde niet dat z'n set opgenomen zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ik heel goed, het is niet zo dat er classics bij komen, dus als er een groot publiek is dat de Origins set al 100 keer beluisterd heeft is het lastig om nog te verrassen en gaat de lol van zo'n set er ook veel sneller af.

EIGENLIJK als ik er over nadenk, heb ik misschien nog wel liever dat er geen setjes vrij zouden komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:55 
 
Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
Fijn dat jullie het mooi vinden! We hebben bij iedere artiest van tevoren akkoord gevraagd voor het opnemen van de set, maar de audio moest naderhand natuurlijk nog wat gefinetuned worden, de video gemaakt en vervolgens opnieuw ter akkoord naar de artiesten worden gestuurd.

We wilden eerst van iedereen akkoord hebben voor we zouden beginnen met het online zetten van alles. Adaro komt echter nog steeds niet online, maar de rest van zaal 1 sowieso wel.


Wat is er "gefinetuned" dan? Ik vind de MC nou niet echt goed verstaanbaar. Viel mij in de zaal destijds ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is misschien wel hetgene wat gefinetuned is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:03 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dat is misschien wel hetgene wat gefinetuned is :P


Dat het naar beneden gefinetuned is bedoel je? Naar mijn mening moet de MC "Boven op" de muziek liggen, zonder harder te gaan. Een goede systeem tech kan hier zorg voor dragen. Helaas mis ik dat hier.

Ik zal nu stoppen met zeuren, ben al blij genoeg dat deze setjes überhaupt online komen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Op het feest dragen ze wel bij, als ik er zelf sta. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in als ze ook in de setjes zitten als je het thuis terug luistert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Op het feest dragen ze wel bij, als ik er zelf sta. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in als ze ook in de setjes zitten als je het thuis terug luistert :P


Idem voor mij. Op een feest stoor ik mij zelden aan een MC maar setjes achteraf terugbeluisteren doe ik vele malen liever zonder MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Broken Balance schreef:
Tja persoonlijk zie ik liever de setjes online zonder MC.

Op het feest dragen ze wel bij, als ik er zelf sta. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in als ze ook in de setjes zitten als je het thuis terug luistert :P


Idem voor mij. Op een feest stoor ik mij zelden aan een MC maar setjes achteraf terugbeluisteren doe ik vele malen liever zonder MC.

Als ik in de trein een setje zit te luisteren touch ik altijd the sky als Villain dat vraagt hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sta anders zelf doorgaans ook op de banken als Radical Redemptation wordt aangekondigd. Of als blijkt dat Partyraiser plots een potje hardstyle komt draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd onlangs ook raar aangekeken toen ik wat afval opraapte en dit in de lucht gooide..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sitdown op een zeebrapad doen. Ook geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 06:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.


Pff rico :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Toen ik in de trein mijn flits aan deed kreeg ik ook een tik met de handtas van de meid tegenover me.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Sitdown op een zeebrapad doen. Ook geen succes.

Of jij nou staat of zit, op een zebrapad ziet men jou toch over het hoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

8 steps left and 8 steps right was anders ook geen succes in de lift
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 14:30 
 
Hardtraxxer

Op het kantoor met mn t-shirt in de lucht zwaaien als een helikopter werd mij ook niet in dank afgenomen.
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten