Ik sluit me voor de verandering volledig aan bij BB.
View on Facebook
wrote:Poh nu al zoveel zin in de volgende editie!![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:wrote:Poh nu al zoveel zin in de volgende editie!![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Poh nu al zoveel zin in de volgende editie!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de organistatie komt er nog een recap van zaal 2.wrote:Aftermovie zit heel dik in elkaar! Jammer dat niet zoveel van Zaal 2 erin staat.
Ik was alleen op dit feest, maar op gegeven moment (vanaf R3belz volgens mij) bij een groepje gehangen. Een van jullie zei dat hij ook op HT zat maar vooral alleen meelezen doet. Ik had een blauwe pet op en bloemetjes achtig shirt aan. Wij zijn samen ook nog even naar Degos & Re-done geweest en vervolgens weer terug naar jou vrienden in zaal 1. Mocht je jezelf herkennen, mag je mij gerust een berichtje sturen haha
Aww vet cute dezewrote:Ik was alleen op dit feest, maar op gegeven moment (vanaf R3belz volgens mij) bij een groepje gehangen. Een van jullie zei dat hij ook op HT zat maar vooral alleen meelezen doet. Ik had een blauwe pet op en bloemetjes achtig shirt aan. Wij zijn samen ook nog even naar Degos & Re-done geweest en vervolgens weer terug naar jou vrienden in zaal 1. Mocht je jezelf herkennen, mag je mij gerust een berichtje sturen haha
wrote:Origrindr?
Moet wat hewrote:De hype was echt best wel groot, netzoals bij ieder ander, ook omdat afgelopen vwab in top2 feestjes hoort.
Maar helaas is mijn relatie op een einde gelopen en zou met haar heen gaan... Vwab ook alleen geweest, maar op dit moment niet heel veel zin en enthousiasme voor dit feest..