Toch ook wel in opening set van Thera/therabyte?wrote:"For those craving some Soul Train, you can expect it in my solo set "
Aldus Geck-O op facebook.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Blijkbaar niet anders geeft ie het niet expliciet aanwrote:Toch ook wel in opening set van Thera/therabyte?wrote:"For those craving some Soul Train, you can expect it in my solo set "
"In my first set with Blackburn early on the day, I will mostly play my own weird stuff from the Therabyte times, along with some great hardtrance classics."wrote:Toch ook wel in opening set van Thera/therabyte?wrote:"For those craving some Soul Train, you can expect it in my solo set "
hmm denk dat Soul Train te nieuw is daarvoor. Denk datie echt nog verder terug wil.
-
KHardtraxxer
- last seen 20 days ago
Hmmm ben benieuwd!
Ben best wel hyped, maar toch iets minder bekend met de darker classics ten opzichte van de tracks die met vwab worden gedraaid. Ga me zeker weten wel vermaken, maar laat me voor een groot deel ook verassen en ga eigenlijk zonder al te hoge verwachtingen heen.
Ben best wel hyped, maar toch iets minder bekend met de darker classics ten opzichte van de tracks die met vwab worden gedraaid. Ga me zeker weten wel vermaken, maar laat me voor een groot deel ook verassen en ga eigenlijk zonder al te hoge verwachtingen heen.
Goed punt. Op Shockerz 2016 vond ik dat wat tegenvallen.
-
A
Wat wil je daarover horen voor een feest dan 
Hint: ze gaan zeggen dat ze er alles aan doen om het zo goed mogelijk te maken
Hint: ze gaan zeggen dat ze er alles aan doen om het zo goed mogelijk te maken
Ja want Soul Train hoor je anders nooit 
Elke keer dat ik Geck-O nog heb zien draaien heb ik Soul Train gehoord 
Vind Soul Train een heerlijke plaat, maar niet echt passen bij 'The Darker Side of Classics' 
Het is wel een meer zweverig plaatje natuurlijk 
Dat had ik dus ook een beetje. Maar schijnbaar was er veel vraag naarwrote:Vind Soul Train een heerlijke plaat, maar niet echt passen bij 'The Darker Side of Classics'
Er is ontzettend veel vraag naar, en af en toe zweven tussen de rauwe screeches is ook wel lekkerwrote:Dat had ik dus ook een beetje. Maar schijnbaar was er veel vraag naarwrote:Vind Soul Train een heerlijke plaat, maar niet echt passen bij 'The Darker Side of Classics'
Het leek me nogal wat om hem dubbel te draaien, vandaar even vermeld om teleurstellingen te voorkomen...
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Prima als set opener tho.wrote:Vind Soul Train een heerlijke plaat, maar niet echt passen bij 'The Darker Side of Classics'
En die doffe kicks zijn ''Darker'' dan menig Adaro plaat
Ja, vanwege die grote vraag is het ook wel logisch dat je hem er bij pakt. Blijft ook een dijk van een plaat hoor, daar niet van. Vind het alleen wel vreemd dat mensen hem blijven aanvragen, ook als je zoveel andere leuke dingen kunt horen op juist een feest als dit.wrote:Er is ontzettend veel vraag naar, en af en toe zweven tussen de rauwe screeches is ook wel lekkerwrote:Dat had ik dus ook een beetje. Maar schijnbaar was er veel vraag naarwrote:Vind Soul Train een heerlijke plaat, maar niet echt passen bij 'The Darker Side of Classics'
Het leek me nogal wat om hem dubbel te draaien, vandaar even vermeld om teleurstellingen te voorkomen...
Kan haast niet meer wachten tot morgen pffffffff
Kan iemand even een pomp pakken. Corneel loopt leeg.wrote:Kan haast niet meer wachten tot morgen pffffffff
-
KHardtraxxer
- last seen 20 days ago
Bijpakken is ook plakkenwrote:Kan iemand even een pomp pakken. Corneel loopt leeg.wrote:Kan haast niet meer wachten tot morgen pffffffff
Iedereen zijn/of haar masker en Minus Militia vlag al klaarliggen voor morgen?
Waren er voor 2012 al mondkapjes?
Twijfelen of ik m'n Pinsr shirt aan trek of Loudness 2012, maar volgende week wil ik die al aan op Loudness
Was toen niet de hype dat veel mensen een zonnebril op hadden indoor? 
Dat heb je nu nog.wrote:Was toen niet de hype dat veel mensen een zonnebril op hadden indoor?
En je wasmachine doet er langer dan een week over bedoel je?wrote:Twijfelen of ik m'n Pinsr shirt aan trek of Loudness 2012, maar volgende week wil ik die al aan op Loudness