Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:01 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Een maat van me zei dat op de laatste editie van VWAB het geluid matig was. Bij de eerste editie ben ik wel geweest en vond het geluid wel goed, wat zijn jullie ervaringen? En enig idee waar de Theracords zaal is?

Op het begin van de dag vond ik het geluid wel goed, daarna wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:06 

Organisator

Scotty018 schreef:
Even een vraagje richting de organisatie:

Is het deze keer wat beter gesteld met de temperatuur in beide zalen of kan ik mn korte broek weer meenemen?
Laatste edities van VWAB en Shockerz daar waren nu niet bepaald erg koel ;)

Geluid ook orde gezien de problemen van afgelopen december?

Veel succes, hopelijk kunnen jullie er deze keer meer van genieten dan met Shockerz :clap:

Afgelopen Shockerz was in een andere locatie, de warmte lag aan de locatie waarvan een aantal sensoren niet meewerkten om de kleppen in het dak te kunnen openen. Geluid lag aan de gemeente en omgeving. Punten die overigens gelukkig zijn opgelost. In de Maaspoort hangt een compleet nieuw systeem waarmee warmte echt geen ding mag zijn! Qua geluid zitten we aardig goed door ook een delay set te plaatsen.

Op naar een mooie zaterdag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:10 

Hardtraxxer

Helden zijn jullie ook!! Altijd snel met reageren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:36 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
^

Theracords zaal is dus zaal 2.
Afbeelding

Bedankt maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik ben ook echt benieuwd wat Adaro gaat draaien. Hij draaide rond die tijd veel van de artiesten die er nu staan, dus hij moet iets verder gaan zoeken. Ik weet zeker dat hij een dikke onverwachte set gaat draaien

Hij vroeg laatst op snapchat om suggesties en ik gaf toen Cold Case - Bang en Zany & The Beholder - Do You Want Heavy. Zijn antwoord hierop was dat hij Bang mee zou nemen en Zany & Beholder onder TiLLT/Seismic vond vallen en dat aan Digital Punk overlaat. Dus ik denk dat hij inderdaad een dikke onverwachtse set gaat draaien omdat hij wel veel tijd steekt in z'n tracks selecteren.

Ohja nog 2 dagen HYPE HYPE HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 19:40 

Hardtraxx Veteran

De shuttle bus vanaf het station rijdt ook al om 13u. Als er mensen zo vroeg komen, die gaan nogal opkijken als we daar dan al aan een heuse pre-party bezig zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 20:10 

Hardtraxx Veteran

Jezus kom er ook nu pas achter dat het feest in de Maassport is en niet in de Brabanthallen. Je zou maar bij de verkeerde locatie staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 20:18 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
De shuttle bus vanaf het station rijdt ook al om 13u. Als er mensen zo vroeg komen, die gaan nogal opkijken als we daar dan al aan een heuse pre-party bezig zijn :lol:

Lekker pep snuiven op de parkeerplaats met m'n aussie aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 20:34 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Jezus kom er ook nu pas achter dat het feest in de Maassport is en niet in de Brabanthallen. Je zou maar bij de verkeerde locatie staan xd

Nog zo al een reactie gezien op Facebook. Benieuwd of er zaterdag echt mensen bij de verkeerde locatie gaan staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 20:37 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
SL8492 schreef:

Nog zo al een reactie gezien op Facebook. Benieuwd of er zaterdag echt mensen bij de verkeerde locatie gaan staan. :D

Of verkeerd hotel ofzo geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:31 

Bierkoning

Hopen dat The R3bels deze erop gooit, volgens mij gaan die kicks echt kneiterhard live :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:27 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Hopen dat The R3bels deze erop gooit, volgens mij gaan die kicks echt kneiterhard live :loving:

Deze volgens mij ook echt maar 1x live gehoord ergens 10 jaar geleden. Zal wel heel vet zijn als die deze draait :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Yes please :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:41 

Donateur

mikeee schreef:
Grim schreef:
SL8492 schreef:

Is welzeker 10 minuten rijden!

Ga je ook Mike?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:51 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:

Dit dacht ik dus bij Vroeger Was Alles Beter tot op de ochtend/middag van de dag van het feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:02 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Ach, ik ken mensen die naar het Klokgebouw moesten maar richting Time Out zijn gereden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:09 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
SL8492 schreef:

Ach, ik ken mensen die naar het Klokgebouw moesten maar richting Time Out zijn gereden. xd

Zoiets snap ik dus niet. Dan heb je toch echt schijt en boeit het je geen flikker waar je die avond heen gaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:13 

Hardtraxx Veteran

Ja geen idee. Zijn uiteindelijk nog bij Klokgebouw uitgekomen. Maar Klokgebouw of Time Out is nogal een verschil.

OT:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:14 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Jordy schreef:
SL8492 schreef:

Zoiets snap ik dus niet. Dan heb je toch echt schijt en boeit het je geen flikker waar je die avond heen gaat? :P

Of zoveel hype hadden dat ze meer bezig waren met het maken van warm upsetjes dan informatie over het feest zelf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:20 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

TiMOTHYb schreef:
Is welzeker 10 minuten rijden!

Ga je ook Mike?

Ja, inclusief hotel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:36 

Hardtraxx Veteran

Heb een kaartje over van iemand die niet kan gaan. Staat op Ticketswap voor €44,07 incl., maar als iemand hier hem wil haal ik hem er van af en kan die weg voor de originele prijs incl. service & betaalkosten (€40,60). Zo ja, pm. :)

Edit: Verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 09:43 

Hardtraxx Veteran

Een maat van me kan niet meer gaan omdat hij in het ziekenhuis ligt met een virale hersenvliesontsteking. :/
Dus ik verkoop zijn kaartje voor hem. Hij kan ook weg voor de originele prijs van €40,60 incl. service & betaalkosten. PM maar bij interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 09:53 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Een maat van me zei dat op de laatste editie van VWAB het geluid matig was. Bij de eerste editie ben ik wel geweest en vond het geluid wel goed, wat zijn jullie ervaringen? En enig idee waar de Theracords zaal is?

Ik vond het geluid wel dikke prima eigenlijk beide edities. Maar ik heb dan ook ultra super oordopjes dus alles klinkt dan wel lekker jatoch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:05 

Hardtraxx Veteran

Mijn super ultra "ik wordt eindelijk verstandig" op maat gemaakte kick ass oordoppen zijn helaas nog niet klaar (na 8 jaar feesten al een schande op zich)

gaat het geluid dan ook goed zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mijn super ultra "ik wordt eindelijk verstandig" op maat gemaakte kick ass oordoppen zijn helaas nog niet klaar (na 8 jaar feesten al een schande op zich)

gaat het geluid dan ook goed zijn?

Waar heb jij ze laten maken. Ik heb 2 weken geleden nieuwe aan laten meten en kreeg gisteren ook telefonisch contact dat ze een productiestoring hadden. Als het goed is kan ik ze wel vandaag ophalen omdat ik mijne met 'spoed' had aangevraagd.

Laat ze maar wat harder werken voor die centen.
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten