Buiten peukies roken met rik dan maarwrote:
Dan mag jij hier niet naar binnen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
dit is een leuk warm up setje om even aan te knallen!wrote:https://lsdb.nl/set/105168/b-front-chris-one-the-r3belz-hard-bass-2012-team-blue-11-02-12
Haha elke set die voorbij komt is dik.
Kan alleen maar vet worden zaterdag. Als ik tegenwoordig naar een hardstyle feest ga dan ken ik hoog uit 2 of 3 nummers op de hele avond. Zaterdag denk ik 99%. En allemaal vet. En ik denk dat de sfeer misschien nog wel genialer gaat zijn dan VWAB.
Er zijn ook denk ik nog niet zoveel warm up setjes gemaakt voor een feest als deze. Na zaterdag heb ik nog een week lang materiaal om te luisteren
Daarbij komen nog is de setjes die worden opgenomen zaterdag
Daarbij komen nog is de setjes die worden opgenomen zaterdag
Trouwens die afbeelding van jou is ook dikke plaat. Wil ik ook wel horen uiteraard. Dead Of The Night en Fearful Symmetry
Toen had Fusion ook nog hele dikke artworks. 
haha jaa mijn avatar is er nog eentje van Vroegah haha. Maar zeker dikke platen ja
De reversed van Fearful Symmetry vind ik nog steeds een van de hardste
De reversed van Fearful Symmetry vind ik nog steeds een van de hardste
Moesten wij niet nog eens meeten?wrote:Haha elke set die voorbij komt is dik.Kan alleen maar vet worden zaterdag. Als ik tegenwoordig naar een hardstyle feest ga dan ken ik hoog uit 2 of 3 nummers op de hele avond. Zaterdag denk ik 99%. En allemaal vet. En ik denk dat de sfeer misschien nog wel genialer gaat zijn dan VWAB.
Haha ja, denk dat het probleem is dat ik niet zo veel meer naar feesten ga. Eigenlijk alleen nog VWAB en nu Origins. 
Geloof me, begin er niet aan.wrote:Haha ja, denk dat het probleem is dat ik niet zo veel meer naar feesten ga. Eigenlijk alleen nog VWAB en nu Origins.
Haha, dit gaat wat worden. Een goede vriend van me gaat mee zaterdag maar hij heeft over het algemeen niet zoveel met hardstyle. Hij is mee geweest met de eerste editie van Penoze in de hal op het NDSM terrein en op festivals met meerdere podia staan we vaak bij de hardstyle, maar dat is vaak opbouwend en lang niet zo hard als dit
Voor mezelf is het een tijd geleden dat ik een feest heb meegepakt, maar de zin moet nog wel komen
Voor mezelf is het een tijd geleden dat ik een feest heb meegepakt, maar de zin moet nog wel komen
Die ben ik (bijna) beide geweest idiootwrote:Haha ja, denk dat het probleem is dat ik niet zo veel meer naar feesten ga. Eigenlijk alleen nog VWAB en nu Origins.
Oh man wat is dit heerlijk om weer terug te luisteren.wrote:https://lsdb.nl/set/105168/b-front-chris-one-the-r3belz-hard-bass-2012-team-blue-11-02-12
Once you go black...wrote:Geloof me, begin er niet aan.wrote:Haha ja, denk dat het probleem is dat ik niet zo veel meer naar feesten ga. Eigenlijk alleen nog VWAB en nu Origins.
1x Tim ontmoet omdat ik hem bier verschuldigd was..ben nooit meer hetzelfde geweest..
Ben hem ook nog niet tegen het lijf gelopen, staat vgm ook al jaren op de planning, jullie maken me bang.
Gevaarlijke gozer die Tim
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Zullen we samen gaan? misschien maakt dat het minder eng.wrote:Ben hem ook nog niet tegen het lijf gelopen, staat vgm ook al jaren op de planning, jullie maken me bang.
shit ga jij ook?
geintje natuurlijk jwz
geintje natuurlijk jwz
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Ik was toevallig in de buurt zaterdag...
Biertje doen ? ik trakteer.
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
Die Hard Bass Tool mag zaterdag wel langskomen!wrote:https://lsdb.nl/set/105168/b-front-chris-one-the-r3belz-hard-bass-2012-team-blue-11-02-12
Zaterdag verwacht ik je weer dood!wrote:Yupwrote:Door jouw hartslagmeter ben ik achter Nacho (Delete remix) gekomen, dat was toch die piek op Loudness ofniet?![]()
Psyched, ik weet dat je mee leest, nogmaals bedankt om mijn leven in gevaar te brengen.
Als jij ergens een paar beugels op kan tikken doen we Superbash gewoon gezellig over! Exterkate/Sonnebloem ik verwacht jullie er bij.wrote:Ik was toevallig in de buurt zaterdag...
Bedankt voor de uitnodiging pik