Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Origins - The Darker Side of Classics
Past

Origins - The Darker Side of Classics

Time
(Sun)
Price
Phase 1: €24,50 (SOLD OUT)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Shockerz-Events wrote:De artiesten hebben er ook ontzettend veel zin in en staan ervoor open om track-tips te ontvangen, wat erg fijn is (hoewel we ze natuurlijk zelf laten kiezen wat ze uiteindelijk zullen draaien).

Bijvoorbeeld bij Alpha Twins hebben we het volgende lijstje met tips aangedragen: (L)

• Alpha Twins - Nowhere to Hide
• Alpha Twins - The Dark Side (Darker Mix)
• Trilok and Chiren vs Alpha Twins - Straight to Hell
• Alpha Twins - Sick MF (Qlimax Edit)
• Alpha Twins - Smack My Derb
• Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
• Alpha Twins - In Time
• Alpha Twins - Interlude

Het enige kritiek punt wat ik heb is dat ik nu nog meer keuzes heb van dj's waar ik naartoe zou willen (als dit de platen zijn die ze echt zouden gaan draaien). Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik denk niet dat het te verwachten is dat Alpha2 alleen maar van deze tracks draait. Als ze maar een goede mix tussen hitjes en onbekendere nummers draaien zodat zowel de mensen die niet zo diep in de classics zitten alsook de echte liefhebbers aan hun trekken komen.

Edit: Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat echte liefhebbers niet ook van hitjes kunnen genieten.
Last edited by Jordy on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Jordy wrote:Ik denk niet dat het te verwachten is dat Alpha2 alleen maar van deze tracks draait. Als ze maar een goede mix tussen hitjes en onbekendere nummers draaien zodat zowel de mensen die niet zo diep in de classics zitten alsook de echte liefhebbers aan hun trekken komen.
Dat verwacht ik dus ook, maar we zullen het zien. Ik wil eigenlijk de timetable hebben zodat ik weer ouderwets een eigen timetable kan maken voor mijzelf. Nog meer voorpret.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote: Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Die kicks jezus.

Gvd de keuzes maken o.b.v. de timetable kijk ik gewoon tegen op. Kunnen we de TC area er niet gewoon achteraan plakken en een feest van 20 uur houden??
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Dat verwacht ik dus ook, maar we zullen het zien. Ik wil eigenlijk de timetable hebben zodat ik weer ouderwets een eigen timetable kan maken voor mijzelf. Nog meer voorpret.
Pfoooh ja kom maar door met die timetable inderdaad, lang geleden dat ik een persoonlijke timetable heb gemaakt.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Het ligt er natuurlijk aan wie er tegelijk in zaal 2 draait, maar een organisatie als deze maakt het plots interessant toch even bij Alpha2 te gaan kijken voor de zekerheid.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik geloof nooit dat A2 dat gaan draaien b2b met Ran-D. Kan,me eigenlijk ook gestolen worden, die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten. Ik ben heel benieuwd naar Thera, Geck-O en D&R. Het zou erg vet zijn als de timetable langer dan 3 dagen op voorhand wordt vrijgegeven :).
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Pommer wrote:
Hekzitter wrote: Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.

Gvd de keuzes maken o.b.v. de timetable kijk ik gewoon tegen op. Kunnen we de TC area er niet gewoon achteraan plakken en een feest van 20 uur houden??
Ik ben voor.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Joey wrote:
Pommer wrote:

Ik ben voor.
A
Pommer wrote:Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:feest van 20 uur houden??
Top idee
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Pepmeeting om 05:00
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Indy wrote:Pepmeeting vanaf 17:00
fixed
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Aanwezig.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Ik wist dat ik op je kon rekenen, broer.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jonas wrote: die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten.
Het 'probleem' is dat je sneller een TC classics feest ziet dan de namen op de main met dit concept.
Artiest
1973 posts member since 2009
patrickjeb wrote:
Het 'probleem' is dat je sneller een TC classics feest ziet dan de namen op de main met dit concept.
Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Geck-o wrote:
patrickjeb wrote:
Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:

Exact de reden waarom ik zei dat ik uitkeek naar D&R, Thera en Geck-O. Omdat ik inderdaad niet de indruk heb dat het alleen Theracords classics gaan zijn.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
DjThera wrote:Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd
Slopen jullie de boel zo hard? :bomb: :bomb:

Wil hier echt heen maar tot nu toe nog niemand kunnen overtuigen om te gaan... fuck my life.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
DerBeuker wrote:
DjThera wrote:Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd
Slopen jullie de boel zo hard? :bomb: :bomb:

Wil hier echt heen maar tot nu toe nog niemand kunnen overtuigen om te gaan... fuck my life.
Op dit soort feesten maak je snel vrienden hoor :).
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Vaak zat alleen naar feesten gegaan en vooral hier ga je een grote groep harde trekkers tegenkomen. Dus komt vast wel goed als je gaat :D
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hekzitter wrote:Vaak zat alleen naar feesten gegaan en vooral hier ga je een grote groep harde trekkers tegenkomen. Dus komt vast wel goed als je gaat :D
Volgens mij zijn dr best veel mensen hier op t forum die dat vaak doen of gedaan hebben. Geldt ook voor mij. Daarnaast is alleen gaan goed voor je connecties en heb je vrijheid om te gaan en staan waar je wilt
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Geck-o wrote:Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:
Door de verwachting sta jij ook op m'n lijst van 'zeker' :P Zo lang het niet tijdens de Donkeys, R3belz of Chris One is, hoef ik geen moeilijke keuze te maken.
RoyAPO wrote:Volgens mij zijn dr best veel mensen hier op t forum die dat vaak doen of gedaan hebben.
Had niemand in m'n vriendengroep die van feesten/Hardstyle hield, dus mijn eerste feest (XQ DBSTF) afgesproken met mensen van HT. Sindsdien ga ik alleen maar met mensen van HT (En 1 vriend die soms mee gaat).
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Hier ook al alleen naar feesten geweest of op mijn eentje naar een andere stage op Defqon. Na 1-2 jaartjes ken je wel redelijk wat mensen zodat je overal wel iemand bekend tegen komt. :D