Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
De artiesten hebben er ook ontzettend veel zin in en staan ervoor open om track-tips te ontvangen, wat erg fijn is (hoewel we ze natuurlijk zelf laten kiezen wat ze uiteindelijk zullen draaien).

Bijvoorbeeld bij Alpha Twins hebben we het volgende lijstje met tips aangedragen: (L)

• Alpha Twins - Nowhere to Hide
• Alpha Twins - The Dark Side (Darker Mix)
• Trilok and Chiren vs Alpha Twins - Straight to Hell
• Alpha Twins - Sick MF (Qlimax Edit)
• Alpha Twins - Smack My Derb
• Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
• Alpha Twins - In Time
• Alpha Twins - Interlude



Het enige kritiek punt wat ik heb is dat ik nu nog meer keuzes heb van dj's waar ik naartoe zou willen (als dit de platen zijn die ze echt zouden gaan draaien). Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat het te verwachten is dat Alpha2 alleen maar van deze tracks draait. Als ze maar een goede mix tussen hitjes en onbekendere nummers draaien zodat zowel de mensen die niet zo diep in de classics zitten alsook de echte liefhebbers aan hun trekken komen.

Edit: Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat echte liefhebbers niet ook van hitjes kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik denk niet dat het te verwachten is dat Alpha2 alleen maar van deze tracks draait. Als ze maar een goede mix tussen hitjes en onbekendere nummers draaien zodat zowel de mensen die niet zo diep in de classics zitten alsook de echte liefhebbers aan hun trekken komen.


Dat verwacht ik dus ook, maar we zullen het zien. Ik wil eigenlijk de timetable hebben zodat ik weer ouderwets een eigen timetable kan maken voor mijzelf. Nog meer voorpret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.

Had het niet beter kunnen verwoorden. Die kicks jezus.

Gvd de keuzes maken o.b.v. de timetable kijk ik gewoon tegen op. Kunnen we de TC area er niet gewoon achteraan plakken en een feest van 20 uur houden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:25 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Dat verwacht ik dus ook, maar we zullen het zien. Ik wil eigenlijk de timetable hebben zodat ik weer ouderwets een eigen timetable kan maken voor mijzelf. Nog meer voorpret.


Pfoooh ja kom maar door met die timetable inderdaad, lang geleden dat ik een persoonlijke timetable heb gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt er natuurlijk aan wie er tegelijk in zaal 2 draait, maar een organisatie als deze maakt het plots interessant toch even bij Alpha2 te gaan kijken voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik geloof nooit dat A2 dat gaan draaien b2b met Ran-D. Kan,me eigenlijk ook gestolen worden, die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten. Ik ben heel benieuwd naar Thera, Geck-O en D&R. Het zou erg vet zijn als de timetable langer dan 3 dagen op voorhand wordt vrijgegeven :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.

Had het niet beter kunnen verwoorden. Die kicks jezus.

Gvd de keuzes maken o.b.v. de timetable kijk ik gewoon tegen op. Kunnen we de TC area er niet gewoon achteraan plakken en een feest van 20 uur houden??

Ik ben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.

Had het niet beter kunnen verwoorden. Die kicks jezus.

Gvd de keuzes maken o.b.v. de timetable kijk ik gewoon tegen op. Kunnen we de TC area er niet gewoon achteraan plakken en een feest van 20 uur houden??

Ik ben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Smack my derb compleet Badr Hari gaan daar niet normaal alles kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
feest van 20 uur houden??

Top idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pepmeeting om 05:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pepmeeting vanaf 17:00

fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist dat ik op je kon rekenen, broer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten.

Het 'probleem' is dat je sneller een TC classics feest ziet dan de namen op de main met dit concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 10:55 
 
Artiest

patrickjeb schreef:
Jonas schreef:
die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten.

Het 'probleem' is dat je sneller een TC classics feest ziet dan de namen op de main met dit concept.

Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
patrickjeb schreef:
Jonas schreef:
die TC area gaat sowieso te vet worden om te laten schieten.

Het 'probleem' is dat je sneller een TC classics feest ziet dan de namen op de main met dit concept.

Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:



Exact de reden waarom ik zei dat ik uitkeek naar D&R, Thera en Geck-O. Omdat ik inderdaad niet de indruk heb dat het alleen Theracords classics gaan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd

Slopen jullie de boel zo hard? :bomb: :bomb:

Wil hier echt heen maar tot nu toe nog niemand kunnen overtuigen om te gaan... fuck my life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
DjThera schreef:
Daarbij gaat blijkbaar elke tent failliet waar we een tcc feest hebben gehouden dus is nog maar zien of er ooit nog een tcc feest komt xd

Slopen jullie de boel zo hard? :bomb: :bomb:

Wil hier echt heen maar tot nu toe nog niemand kunnen overtuigen om te gaan... fuck my life.


Op dit soort feesten maak je snel vrienden hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak zat alleen naar feesten gegaan en vooral hier ga je een grote groep harde trekkers tegenkomen. Dus komt vast wel goed als je gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vaak zat alleen naar feesten gegaan en vooral hier ga je een grote groep harde trekkers tegenkomen. Dus komt vast wel goed als je gaat :D

Volgens mij zijn dr best veel mensen hier op t forum die dat vaak doen of gedaan hebben. Geldt ook voor mij. Daarnaast is alleen gaan goed voor je connecties en heb je vrijheid om te gaan en staan waar je wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Het wordt van mijn kant dan ook geen TC classics set, maar een set met mijn favoriete rauwere en duistere platen die ik vroeger draaide. En natuurlijk ook wel wat ouwetjes van mezelf :kiss2:


Door de verwachting sta jij ook op m'n lijst van 'zeker' :P Zo lang het niet tijdens de Donkeys, R3belz of Chris One is, hoef ik geen moeilijke keuze te maken.

RoyAPO schreef:
Volgens mij zijn dr best veel mensen hier op t forum die dat vaak doen of gedaan hebben.

Had niemand in m'n vriendengroep die van feesten/Hardstyle hield, dus mijn eerste feest (XQ DBSTF) afgesproken met mensen van HT. Sindsdien ga ik alleen maar met mensen van HT (En 1 vriend die soms mee gaat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook al alleen naar feesten geweest of op mijn eentje naar een andere stage op Defqon. Na 1-2 jaartjes ken je wel redelijk wat mensen zodat je overal wel iemand bekend tegen komt. :D
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten