Outside the Box niet vergetenwrote:Bezoek DNR laatste tijd bijna niet dus ze mogen This Mind wel draaien.
DE plaat van DNR die ik wil horen is Turn It Off. Heb deze echt nog nooit gehoord, ook toen deze net uit was werd hij bijna niet door hun gedraaid. Daarnaast nog Crisis, Forsaken, Nothing Is What it Seems, Yes We Know!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die mid is zo kut, maar die climax is zo vet. Altijd een dilemma voor mij geweest dat nummerwrote:En Dancing!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Gaat mee in de bus.wrote:vetste DnR track ooit.
Voor verdere verzoekjes tijdens busreis stuur maar een PM
Da's waar wat je zegtwrote:Die mid is zo kut, maar die climax is zo vet. Altijd een dilemma voor mij geweest dat nummerwrote:En Dancing!
wrote:Challenge acceptedFkkn dikke track
Lomperkennie ook maar dan hèwrote:Outside the Box niet vergetenwrote:Bezoek DNR laatste tijd bijna niet dus ze mogen This Mind wel draaien.
DE plaat van DNR die ik wil horen is Turn It Off. Heb deze echt nog nooit gehoord, ook toen deze net uit was werd hij bijna niet door hun gedraaid. Daarnaast nog Crisis, Forsaken, Nothing Is What it Seems, Yes We Know!
Bedankt. Nu weer in de discografie van D&R beland. Alle releases voor Drugs of Choice. Puur goud
Bite My Shit, Cause Chaos, Evolve
En ofc, Funky Shit remix
Die poll die ze vandaag online gegooid hebben kijk ik ook wel van op, The Hard Way/Zimmersion/Music To Us allemaal vrij hoog.
Had echt veel meer voor de hand liggende hitjes verwacht, als dit een voorbode voor deze avond wordt
Had echt veel meer voor de hand liggende hitjes verwacht, als dit een voorbode voor deze avond wordt
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Vond ik ook apart. Originele zimmersion 
wrote:als dit een voorbode voor deze avond wordt

Volgens Partyflock wordt dit ook m'n 100e feest 
Ik heb dit gevoel zo erg.wrote:Dit feest kan zo maar eens het beste feest ooit worden.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Dat wordt trakteren pik.wrote:Volgens Partyflock wordt dit ook m'n 100e feest
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Alpha2 staan b2b met ran-d
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Jaa lekker plaatje!
Kutzooi
Dikke zin in dit feest!
Dikke zin in dit feest!
Last edited by Lennard95 on , edited 1 time in total.
Bedankt voor de herhaling.wrote:Alpha Twins b2b met Ran-D
Alpha2 draaien b2b met Ran-D, bron: FB.
Maar wist je dat Ran-D OOK b2b draait met Alpha Twins?
Wist je dat Ran-D voor Randy (Wieland) staat?