Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 15:20 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Op zaterdag 8 juni is het zover, de eerste Hard/Rawstyle editie in de Basso, te Lisse.

Datum: 08-06-2013
Tijd: 22:00 - 03.30 uur
Locatie: Basso Brasserie en Zalen
Plaats: Lisse, Zuid-Holland
Schade: 7,50 euro ex.

Line-up:
22:00 - 23:00 - B-Flex
23:00 - 00:30 - Zaparaz
00:30 - 01:30 - Energyze (Finalist Defqon. 1 DJ Contest 2012)
01:30 - 02:30 - TARTAROS (Defqon. 1 / Qapital)
02:30 - 03:30 - WMD (Distorted noises)

Hosted by: MC M-Core (Hardcore Universe / NRG


Tickets available at: http://www.dutch-n-addictive.com/#!tickets/c1md6


Kijk voor meer informatie op:
http://partyflock.nl/party/246968:Origin.html
https://www.facebook.com/events/1497352 ... ser_joined
https://twitter.com/DNA_Events_





Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt een goud feestje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om de hoek, maar dan ben ik er niet helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:28 
 
Hardtraxxer

Check, ben erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:51 
 
Hardtraxx Newbie

Een leuke Thuiswedstrijd, met Tartaros als Main Dj!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol! Hardstyle in de Basso, nooit geweest eigenlijk terwijl dit 5 km van mijn ouders is. Helaas die dag al op Dedicated. Wel interesse om er een keer heen te gaan en/of te draaien :).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten