Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

▬▬▬▬▬ [ Origin - Expanding the universe] ▬▬▬▬▬
Afbeelding

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [ Line-up ] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

22:00 - 23:30 - Devilum
23:30 - 00:30 - Redstyle
00:30 - 02:00 - Titan
02:00 - 02:45 - Energyze
02:45 - 03:30 - T-KO

Hosted by: MC Tellem

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [ Tickets ] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ticket sale starts October 5th at 12:00 pm
Tickets are available on our website or facebook page
Voorverkoop: €10,- ex fee

▬▬▬▬▬▬▬▬▬ [ Social media ] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Website: http://Dutch-N-Addictive.com/

DNA-Events Facebook page, like us and stay up to date.
http://www.facebook.com/Dutch.N.Addictive

Partyflock
http://partyflock.nl/organization/4261:DNA_Events.html
https://partyflock.nl/party/255687:Origin
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet toch een keertje langskomen, maar deze valt vlak voor mijn tentamens volgens mij, dus helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:31 
 
Hardtraxx Elite

22:00 - 23:30 - Devilum
23:30 - 00:30 - Redstyle
00:30 - 02:00 - Titan
02:00 - 02:45 - Energyze
02:45 - 03:30 - T-KO

Hosted by: MC Tellem

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
22:00 - 23:00 - Devilum
23:30 - 00:30 - Redstyle
00:30 - 02:00 - Titan
02:00 - 02:45 - Energyze
02:45 - 03:30 - T-KO

Hosted by: MC Tellem

:thumbsup:


Volgens mij mag je tot half 12, want anders is er niks van 11 tot half 12 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Had ik even verkeerd neergezet~ ^^


Super veel zin in! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:32 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:04 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben zeker van de partij!! :) Zin om met TITAN het dak eraf te blazen!!.. xd

T-ko schijnt trouwens ook behoorlijk lekkere Hardcore te draaien... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite

ben je er bij vanaf de eerste minuut? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 06:53 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik ben erbij vanaf de eerste minuut, jij ook??

Kaartje al binnen?? Hoorde dat ze erg hard gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S-teffen schreef:
Ja ik ben erbij vanaf de eerste minuut, jij ook??

Kaartje al binnen?? Hoorde dat ze erg hard gaan..

Hij moet openen, dus denk 't wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:43 
 
Hardtraxx Elite

Dat is mooi, Ja ben er zeker ook vanaf de eerste minuut bij haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Aha.. ik ben mede organisator samen met Dave, maar ken je nog niet persoonlijk.. ;) Dus vandaar.. zie ik je zaterdag man! :)

Alvast veel succes en plezier.. :)

Neem je een meuk aan mensen mee? Die Hard Fans? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite

Ah Top :thumbsup:

Ja treinen vol ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:59 
 
Hardtraxx Elite

Wat een top feest was dit !! :thumbsup:

Tracklist wat ik zo beetje heb gedraaid.
01. Hardheadz - Wreck Thiz Place
02. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
03. Citizen - Microteck (IQ 06 Remix)
04. Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
05. Tatarola Ft. Da Rook MC - Insane (Gesko Version)
06. Bazzleggerz - Heads Will Be Bootlegged
07. Cellrock - Champion Sound
08. Frontliner Ft. Mc Villain - Who I Am (Scope DJ Remix)
09. Headhunterz – Hate It Or Love It (Live Edit)
10. Dj Phil Ty - A Kay A (Da Tweekaz Remix)
11. Noisecontrollers - Shreek
12. Blackburn & Geck-o Ft. Drivium - Pan-demic
13. High Voltage - Bombs Away
14. Degos & Re-Done - 2 Tha Bazzline
15. Dj Thera Vs. Geck-O - Troll Face
16. Geck-O - How Low Can You Go
17. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
18. Showtek Ft. Mc Stretch - Dutchie
19. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
20. Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
21. The Pitcher - Serenity
22. Brennan Heart - Muzik Bizz
23. Deepack & Josh & Wesz - Durty 7
24. Hardstyle Mafia & Alphaverb - Takin' Over!
25. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
26. Infirium - Nobody Listens To Sticky Jam Techno (Mashup)
27. Bioweapon - WUW4
28. Activator & Zatox - Still Drunk
29. TNT Vs. Kutski - Sucksess
30. Major Lazer & The Partysquad - Original Don (D-Pressure Stash Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was idd een heerlijk feestje, Delete - Formula echt geweldig! Jammer dat ik later kwam en jou set heb gemist, tracklist ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:55 
 
Hardtraxx Elite

TondH schreef:
Was idd een heerlijk feestje, Delete - Formula echt geweldig! Jammer dat ik later kwam en jou set heb gemist, tracklist ziet er goed uit!


Formula ging zeker hard!!! zelfde als Degos & Re-Done - Dancing godver wat ging deze ook heerlijk ! :worship:
Thanks er kom ook een re-run van mij set! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
TondH schreef:
Was idd een heerlijk feestje, Delete - Formula echt geweldig! Jammer dat ik later kwam en jou set heb gemist, tracklist ziet er goed uit!


Formula ging zeker hard!!! zelfde als Degos & Re-Done - Dancing godver wat ging deze ook heerlijk ! :worship:
Thanks er kom ook een re-run van mij set! ^^


Oke nice :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten