Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk, lekker veel info
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zaterdag 26 oktober 2013
ingang wintertijd: 03:00 → 02:00
22:00 - 03:00 (na overgang)

De Linde, Groesbeek

Genres
hardcore, hardstyle

Minimumleeftijd
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:54 
 

Thrillogy krijgt van mij de voorkeur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
kijk, lekker veel info


Kon de rest even niet zo snel vinden, mijn excuses :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite

Misschien dat ik hier toch wel heen ga, Digital Punk draait altijd wel lekker, Re-Mo en Intellium vs Phetax is ook altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Linde, absolute nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:53 
 
Hardtraxx Elite

.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten