Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gunz For Hire: "Gangsters, the time is upon us as we are ready to embark. After months spent in the lab preparing our next attack, we are back again and armed for a takeover like no other. On the 31st of October we strike with no mercy on the brandnew event hall NXT in Time Out, Gemert. Tickets available: September 1st."

NXT will open on the 31st of October with Gunz for Hire! We are proud to be the first location where they will kick off their tour and of course show off our brandnew eventhall NXT! Of course they will bring some fellow DJs to make the night complete. The line up will be announced soon. Gunz for Hire has a lot in store for you, and so have we.. You don't want to miss this event!

TICKETS:
Ticketsale starts on Tuesday (1 September). Tickets will be available on http://www.nxt-events.nl

INFO
Date: 31st of Octobre 2015
Time: 22:00h – 05:00h
Minimum age: 18 (ID required)

NXT (formerly known as 'the sub') is being transformed into a brandnew eventhall with a seperate entrance, ticket sales and a minimum age of 18. We are ready for the NXT! Are you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze locatie is toch wel een flinke teleurstelling. De Roughstate avond van XXlerator in Venray was stukken beter geweest.

Maar goed, ik kijk er enorm naar uit om ze weer eens te zien. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn moesten ze al eens beginnen met wa oudere platen te releasen :thumbsup:
Don't get high on your own supply :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hé Tygo Gernandt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hé Tygo Gernandt!

Ha, wat doet die dan op de poster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
SAIN7 schreef:
Hé Tygo Gernandt!

Ha, wat doet die dan op de poster?


Nieuwe MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook een kijke nemen, aardig in de buurt.

Weet iemand wat dit voor de sub betekend op 'normale' Time Out avonden trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Misschien ook een kijke nemen, aardig in de buurt.

Weet iemand wat dit voor de sub betekend op 'normale' Time Out avonden trouwens?

Dan issie dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in ! :thumbsup: :thumbsup:
Te herkennen aan rood/grijs gestreept shirt en Unleashed snapback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Jammer van de kwaliteit...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 13:28 
 
Hardtraxxer

Hoe was de nieuwe gunz for hire ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Hoe was de nieuwe gunz for hire ?


Vet ! Het filmgedeelte en andere visuals zaten goed in elkaar, het sfeertje dat ze neerzette was top en lekkere nieuwe track's!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:19 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
janlul schreef:
Hoe was de nieuwe gunz for hire ?


Vet ! Het filmgedeelte en andere visuals zaten goed in elkaar, het sfeertje dat ze neerzette was top en lekkere nieuwe track's!
:thumbsup:


Nice! Volledig nieuwe set of ook wel wat oudere tracks? Baal echt dat ik hier niet bij kon zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Hard Invasion schreef:
janlul schreef:
Hoe was de nieuwe gunz for hire ?


Vet ! Het filmgedeelte en andere visuals zaten goed in elkaar, het sfeertje dat ze neerzette was top en lekkere nieuwe track's!
:thumbsup:


Nice! Volledig nieuwe set of ook wel wat oudere tracks? Baal echt dat ik hier niet bij kon zijn :cry:


Hangt er vanaf wat je met "oudere tracks" bedoelt.
Storm is Coming, Swagger & Kings of the undergound (kick edit) hebben ze bijvoorbeeld gedraaid maar verder de nieuwe zoals May God Be With You All, Brooklyn , This is LA , Executioner Style , Plata O Plomo en nog een paar nieuwe (in het begin van de set (iets met warriors) en de voorlaatste (no mercy?) ).
Afgesloten met Military. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inside my Head?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wat ik lees gewoon exact hetzelfde als wat ze hiervoor al deden :P

Ga het volgende week bij Superbash mee maken, maar hoop toch niet dat ze weer met KOTU komen aankakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxxer

Lekker! Kan niet wachten om ze op hardbass te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dus wat ik lees gewoon exact hetzelfde als wat ze hiervoor al deden :P

Ga het volgende week bij Superbash mee maken, maar hoop toch niet dat ze weer met KOTU komen aankakken :P


Het is en blijft nog steeds een dj set he , ik weet niet wat jij anders verwachtte ofzo :D
Het film gedeelte is wel vet en zet ,zoals ik hierboven zei, wel een toffe sfeer neer.
Ik kan aannemen dat al je G4H al 30 keer gezien hebt dat het niet spannend meer is (geldt voor eender welke dj). Maar dit was mijn 2de keer Gunz For Hire en voor mij is het speciale er toch nog niet af. Hun nieuwe live act is in mijn ogen geslaagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja je kan gewoon 80% van de set weer van te voren invullen. Dat is meer mijn commentaar.

Heb absoluut geen hekel aan Gunz for Hire ofzo, en als je het live mee maakt heeft het toch wel weer wat. Maar vind het jammer dat het een beetje voorspelbaar is.

Maargoed, ik was er gister ook niet bij, en als ik het volgende week zelf gezien heb denk ik er misschien totaal anders over hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja je kan gewoon 80% van de set weer van te voren invullen. Dat is meer mijn commentaar.


Kings Of The Underground heeft in ieder geval een kick edit. Swagger ook dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat weet ik niet zeker. Als je ziet wat KOTU (nog steeds) teweeg brengt op de dansvloer, dan kun je het ze in mijn ogen niet kwalijk nemen om hem te draaien.

Verder is het toch logisch dat ze May God Be With You All, Brooklyn, Storm Is Coming, This is LA , Executioner Style , Plata O Plomo, die Warrior bootleg en No Mercy draaien. Dat is voorspelbaar, maar er blijven weinig minuten over om een 'verrassende' plaat in de set te stoppen. Zeker als er normaal gesproken slechts 30 minuten gedraaid wordt.

Maar goed, ik ben dan ook heel erg fan van Gunz For Hire. Het is alleen zo jammer dat ze Inside My Head nooit meer draaien. Wat een plaat is dat. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt wss ook gewoon aan mij hoor, ik vind Plata o Plomo behoorlijk vet, maar word verder ook niet super warm van hun tracks, ongetwijfeld dat het ook daaraan ligt dat ik er niet zo enthousiast van word! En omdat ze zo populair zijn wordt elke release ook door andere dj's suf gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja je kan gewoon 80% van de set weer van te voren invullen. Dat is meer mijn commentaar.

Heb absoluut geen hekel aan Gunz for Hire ofzo, en als je het live mee maakt heeft het toch wel weer wat. Maar vind het jammer dat het een beetje voorspelbaar is.

Maargoed, ik was er gister ook niet bij, en als ik het volgende week zelf gezien heb denk ik er misschien totaal anders over hoor!


Begrijp wat je bedoelt hoor, maar veel meer kan er ook niet uitgehaald worden denk ik of je moest een act à la Delete VIP gaan neerzetten.Maar gezien de populariteit van G4H is dit haast onmogelijk om vol te houden.

Persoonlijk ga ik ook net om die tracks (die ik hierboven genoemd heb) te horen.
Oké platen zoals Storm Is Coming of dergelijke hoor je idd wel vaak genoeg in andere DJ's hun set maar toch is het anders als deze track door G4H zelf gedraaid wordt imo :D

Op de zaal van NXT ook niets op aan te merken btw! Geluid was lekker ,lichtshow en visuals ook.
Geen minpuntjes van mijn kant :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten