Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 14:43 
 
Hardtraxxer

De zomer lekker RAW afsluiten, dat kan op zaterdag 22 SEPT bij Beachclub Fuel. NRG VIBE presenteert rauwe line up voor:

NRG FESTIVAL

Ran-D ( 50% of Gunz For Hire )
Audiofreq
E-Force
Pavo
D-Hunter VS Dryade
Brothers in Arms
Zentiments
PlayBoyz vs Carbine
Dance@G
Raveneger
Silver Shadow

NRG FESTIVAL

Stylen: Early hardstyle, New hardstyle , Raw Hardstyle

Tickets:

Early Bird 9,- ( actie tot 1 sept )
Normal 20,-
Lady ticket ( 2 dames op 1 ticket ) 25,-


Tickets link:
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ran-D ( 50% of Gunz For Hire )
Stylen: New hardstyle

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ilmar schreef:
Ran-D ( 50% of Gunz For Hire )

:lol: :lol:

Dit is geen leugen hoor?

Line-up is alles behalve raw. Wel om de hoek dus heel misschien even een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
dennis schreef:
Ilmar schreef:
Ran-D ( 50% of Gunz For Hire )

:lol: :lol:

Dit is geen leugen hoor?

Line-up is alles behalve raw. Wel om de hoek dus heel misschien even een kijkje nemen.

Nee,, dat zeker niet. Ik vind het een beetje slecht om dat er neer te zetten.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten