Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig straks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het waren weer helden bij de beveiliging :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 16:31 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
het waren weer helden bij de beveiliging :huh:

Want? Waar wij stonden was op een gegeven moment een beetje een opstootje. Was nog niet echt vechten maar het ging wel heel hard die kant op. Ze hadden het snel door en het was ook snel opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

liep trap af naar kleine zaal... bewaker: 'ja hij was het.' dus ik vraag wat er is, maar krijg hier geen antwoord op en word eruit gezet...aan verschillende mensen gevraagd, maar niemand kon mij natwoord geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

Oh dat is wel netjes dan. Ook omdat ze niet gewoon vertellen wat je volgens hun verkeerd hebt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja joh, complete idioten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 19:39 
 
Hardtraxxer

Echt klote teupie, we hebben te horen gekregen dat veel mensen er onterecht uit zijn gezet.
We gaan er werk van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar ik bedoeel ik heb ook verschillende mensen gezien/gehoord die eruit werden getrapt omdat ze pillen of andere drugs vast hadden. Ik daarentegen was alleen maar op weg naar de andere zaal....

Iemand vertelde me ook dat ze met 14man naar binnen kwamen en halverwege nog maar 5. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxxer

Ja klopt, het enige minpunt van de avond was de beveiliging..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R3bels mash up van onze goede oude mashup master Klos :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten