Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

zaterdag 14 september 2013
22:00 - 06:00

North Sea Venue
Zaandam

Genres
hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Prijzen
Early bird: € 12 ,50 250 beschikbaar, tot 1 augustus 2013
Voorverkoop: € 17 ,50
Deurverkoop: € 25 ,-
Tickets
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... ormat/html

Minimumleeftijd
18

Line-up
Zaal 1: The Underground Is Rising
22:00 - 23:00: Audiotricz
23:00 - 00:00: Up Syndrome
00:00 - 01:30: Activator
01:30 - 03:00: E-Force
03:00 - 04:30: Chain Reaction
04:30 - 06:00: Chris One
MC: Tellem
Zaal 2: hosted by Nrg-agency
22:00 - 22:45: Decay
22:45 - 23:30: Chris Baxter
23:30 - 00:15: Zentiments
00:15 - 01:00: Winnaar contest
01:00 - 01:45: Fanteria
01:45 - 02:30: Bassfreakz
02:30 - 03:15: Brothers in Arms
03:15 - 04:00: Black Sunrise
04:00 - 05:00: Tattoo Twins
05:00 - 06:00: Electric Punk
MC: M-Core
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg ver nog, maar wel een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:57 
 
Hardtraxxer

Alvast in de agenda zetten he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:38 
 
Hardtraxxer

Gaan hier nog mensen heen van Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 13:24 
 
Hardtraxxer

Gezellig! zie je daar :D

nog andere hardtraxxxers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ilmar schreef:
Gezellig! zie je daar :D

nog andere hardtraxxxers?


:beer: ja ik kom ook

ik kom voor AUdiotrics en Activator wat een helden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 13:51 
 
Hardtraxxer

ps. Jason Payne heeft de contest gewonnen Congratz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
ps. Jason Payne heeft de contest gewonnen Congratz :)


Thanks kerel! Ik zie je daar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jason Payne schreef:
Ilmar schreef:
ps. Jason Payne heeft de contest gewonnen Congratz :)


Thanks kerel! Ik zie je daar! :D


oeeeee nice! Never Perish live aanschouwen :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jason Payne schreef:
Ilmar schreef:
ps. Jason Payne heeft de contest gewonnen Congratz :)


Thanks kerel! Ik zie je daar! :D


oeeeee nice! Never Perish live aanschouwen :love: :drool:


Die gaat zeker voorbij komen, samen met wat nieuwe tracks waar ik keihard mee bezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie zijn er allemaal hier aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason Payne, je was toch wel een held tijdens de afterparty op Decibel :D ! Stond ook rechtsvoor daar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:32 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!!! :D
Wie nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Jason Payne, je was toch wel een held tijdens de afterparty op Decibel :D ! Stond ook rechtsvoor daar haha


Haha ja go hard or go home toch? :P Was echt een heerlijk weekend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Heel erg vet feestje..
Balen van het geluid in zaal 2.
E-force wat een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het een beetje tegenvallen! Misschien te hoge verwachtingen van het feest. Het was te rustig waardoor mensen volgens mij zich een beetje schaamde om los te gaan. Zaal 2 werd heerlijk gedraaid waar daar was het helaas veels te warm en het geluid helemaal zaad.
Ook was de bewaking echt triest, gelijk mensen eruit sturen als ze rookte binnen of hun shirt uit hadden. Ook liepen ze echt te zoeken naar drugsgebruikers.
Al met al wel naar me zin gehad maar zal er geen volgende keer naar toe gaan, want ook een onmogelijke plek om er te komen met OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minuteje was dit voor mij en twee vrienden, maar ondanks goed uit ons dak gegaan te zijn tijdens E-Force en vooral Chain :clap: had ik in het begin wat moeite met loskomen.
Als Zaankanter was ik namelijk bij aankomst nogal teleurgesteld dat de hoofdingang gesloten was... wat bleek. Area48 in plaats van North Sea Venue!!! :thumbdown:
Vervolgens ook nog eens op het fietsje terug voor m'n ID (sinds m'n 16e niet meer op zak en nooit meer naar gevraagd) Maargoed, dat is eigen schuld zullen we maar zeggen.
Ook een meisje die haar paspoort niet werd vertrouwd? Hoop mensen rechtsomkeert zien maken
Was wel gezellig binnen!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten