Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Op zaterdag 19 december gaan we terug naar de tijd waar het velen ooit begon! De beste Hardstyle van 2005 tot 2012 zal roemruchtig voorbij komen. Met al je vrienden heerlijk stampen op de platen van toen. Een gezellig feest, een super sfeer, het is tijd voor… NOSTALGIA!

➖ L I N E - U P ➖

- TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
- DJ Luna
- Josh & Wesz
- Scope DJ
- Alphaverb
- Low-E Vs. Alter Egosz

➖ T I C K E T S ➖

■■□□ € 9,50 | Early bird tickets
□□□□ € 14,50 | Regular tickets

Tickets: http://www.solidevents.nl

Nostalgia is a Solid Events production.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag deze op Facebook voorbij komen, leuke line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 2012 vind ik alleen wel jammer, verder line up enzo is dik in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TondH schreef:
- Alphaverb
- Low-E Vs. Alter Egosz

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer indd van 2005-2012, maar leuke line-up :thumbsup:
wss niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig wegens eerder gemaakte plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig, is bij mij om de hoek en leuke opwarmer voor tijdmachine week erna
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de fiets, altijd prima. En inderdaad een mooie opwarmer voor de week erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom tot 2012? :(
Wel aanwezig, zowel bij deze als De Tijdmachine. Leuk om eens te vergelijken, hoop wel dat er als gevolg niet teveel herhaling zal zijn bij die laatste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig is goed te doen met ov en als het niet meer lukt kan ik ook nog naar huis met de taxi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Weinig animo op hardtraxx voor dit feest. Terwijl er toch leuke artiesten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat het komt doordat je gister hardclassics had, en over 2 weken tijdmachine,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de uiterste eindtijd in het paard (4.45) icm OV-tijden ook wel een meespelende factor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Weinig animo op hardtraxx voor dit feest. Terwijl er toch leuke artiesten komen.

Heb zelf helaas andere verplichtingen, anders had ik hem graag meegepakt, een TNT classics set ben ik altijd wel voor te porren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke line-up, Paard van Troje is wel altijd n lkkre locatie!
Gaat iemand hier nog heen? Btw: eventueel kaarten te winnen met voor HT-ers, zijn idioot simpele vragen https://www.facebook.com/hardstylehumor/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut vergeten dat ik mijn verjaardag voor de familie de volgende dag vier, dus ik ga niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas kaartje verkocht vanwege vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets gewonnen, misschien wel aanwezig met Bouke
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb laten openen? :surrender:
Zet er dan een minder bekend iemand neer als opener tussen 10 en 11. Ook leuk voor diegene om te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, tickets gewonnen en samen met Bouke geweest.

Jammer van de binnenkomst, eerst lange wachtrij en toen vlak voor de ingang mocht niemand meer naar binnen? Waren er al vroeg, rond 23.15, stonden om 12 uur pas binnen in de zaal, heel alphaverb gemist.

Rest van de setjes waren lekker, low-e & alter egosz, draaide veel dezelfde tracks als op wasted.
TnT draaide leuk, maar jammer van de vele outro's.

Leuke tracks gehoord; Vendetta, Angel, Shiverz, Music Made Addicts, Wtf, Harde Rag, Escape en vele anderen

Geluid was goed, eerst stonden we rechts en daar was het best kut, later naar links vooraan gegaan en daar was het gewoon lekker.
Was wennen om te betalen met cash ipv muntjes, was wel veel goedkoper alleen duurde wat langer bij de bar, maar hoelater het werd hoe sneller het ging. Vloer was wel een nadeel, vooral achteraan was het erg glad.

Wel irritant volk liep er rond, het was al wat drukker op sommige plekken en dan alsnog voor je neus gaan staan. Of dat ze "losgaan" in/tegen mijn rug, zelfs als ze met elkaar aant buurten waren kregen ze het nog voor mekaar om telkens in me rug te duwen.............
Ook naar de toiletten of bar gaan was een nadeel, mensen bleven gewoon op hun plekkie en gingen niet eens aan de kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 23:05 
 
Hardtraxx Newbie

Livesets online:
https://m.soundcloud.com/solideventsnl/ ... algia-2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 20:19 
 

Huilen dat ik hier niet bij kon zijn :cry:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten