Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noize - The Return Of The Underground Sound

zaterdag 30 november 2013
22:00 - 04:00
Dynamo
Eindhoven


Genres
breakcore, darkcore, frenchcore, industrial hardcore, schranz, speedcore, tekno, terror, UK hardcore
Prijs
Voorverkoop: € 5 ,-

Line-up
Doctor Terror
Draidy
Endonyx
Hellseeker
Mannie
Vexer
MC: Ballenbreker

https://partyflock.nl/party/256367:Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up iets te letterlijk van pf gekopieerd Steven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Line-up iets te letterlijk van pf gekopieerd Steven :p

Haha ik zie het ja, goed dat je het zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:41 
 

Optie. Interessante genres, maar waar ik voor zou komen is MC Ballenbreker. Ff oordoppen laten maken voordat ik weer ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond :D

Wordt een vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 18:05 
 

Het was een retedik feest ja :D
Nerazzurro93 schreef:
Optie. Interessante genres, maar waar ik voor zou komen is MC Ballenbreker. Ff oordoppen laten maken voordat ik weer ga.
:thumbsup: :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten