Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 09:52 
 
Organisator

Afbeelding

Noisekick Producties & Club Rodenburg presents:
Noisekick's Ontbindingsdrang 2014
Line-up:
Noisekick
The Destroyer (ITA)
Akira
SRB
Komprex (ITA)
Bonehead (JAP)
Doctor Terror
Hellseeker
Noizefucker
Paranoizer
RDZ
's Aphira
Smurf (UK)
The Vizitor
Tripped (BE)

Presale: € 14,95

1 Area with the hardest Terror.

The same soundsystem as in Culemborg!

Minimum age: 16

Partyflock: https://partyflock.nl/party/272421:Nois ... dingsdrang

Buy your tickets here: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=3859
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Sowieso heen.

Yes maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat het 16+ is, anders was ik zeker wel gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Balen dat het 16+ is, anders was ik zeker wel gegaan.


Of hier zoveel 16 jarigen op afkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof ik daar op afkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 23:06 
 
Hardtraxx Elite

'ontbindingsdrang' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Dikke line-up!! Maar hou niet zo van Rodenburg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

s'Aphira :drool: Misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Maar hou niet zo van Rodenburg...

In welk opzicht niet?

- Goed bereikbaar
- Nooit dure kaartprijzen
- Altijd goede sfeer
- Niet te warm
- Nooit TE druk
- Subliem geluid
- Anti slip vloer
(Dit zijn mijn ervaringen van de 3 keer dat ik er was)

Vind het zelf één van de betere locaties waar ik geweest ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Hard4Us schreef:
Maar hou niet zo van Rodenburg...

In welk opzicht niet?

- Goed bereikbaar
- Nooit dure kaartprijzen
- Altijd goede sfeer
- Niet te warm
- Nooit TE druk
- Subliem geluid
- Anti slip vloer
(Dit zijn mijn ervaringen van de 3 keer dat ik er was)

Vind het zelf één van de betere locaties waar ik geweest ben!


Inderdaad één van de betere locaties. Alleen de bewakers bij de ingang daar zijn niet helemaal 100.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten