Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NOISEKICK'S TERRORDRANG
[[ Hollands Hardest Terror Event ]]
Area 1: Terrordrang
- Noisekick
- Drokz
- The Destroyer
- SRB
- Tripped
- The Vizitor
- Paranoizer
- Mithridate
- Stinger
- Khaoz Engine
- Mr Courage
- Hard Infantry

Area 2: Speedcoredrang
- Noisekick (Speedcore set)
- Sonic Overkill
- Qualkommando
- Hellseeker
- Noizef*#<er
- Terrorclown
- Sillysickcore
- Jensen
- CoreCaine

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeder Maria wat een line-up in zaal 1 :drool: Zaal 2 is niks voor mij op Hellseeker na. Alleen tja, carnaval :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Avondje zaal 2 met Bouke. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen! Aanwezig met Bloemkool en Norther66. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Avondje zaal 2 met Bouke. :D

#zinin
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:32 
 
Hardtraxxer

Aanwazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kaarten binnen! Aanwezig met Bloemkool en Norther66. :yay:


Ik ben er ook bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 16:09 
 

Gruwelijk feest gehad! Hoogtepuntje was toch wel Ik schop u dood :worship: die kicks waren om te smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Gruwelijk feest gehad! Hoogtepuntje was toch wel Ik schop u dood :worship: die kicks waren om te smullen :drool:

Ik vond z'n speedcore set vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 16:47 
 

Joey schreef:
bloemkool schreef:
Gruwelijk feest gehad! Hoogtepuntje was toch wel Ik schop u dood :worship: die kicks waren om te smullen :drool:

Ik vond z'n speedcore set vetter.

Die sitdown tijdens Jezus komt terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Joey schreef:
bloemkool schreef:
Gruwelijk feest gehad! Hoogtepuntje was toch wel Ik schop u dood :worship: die kicks waren om te smullen :drool:

Ik vond z'n speedcore set vetter.

Die sitdown tijdens Jezus komt terug!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Primabest feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het vet! Volgende editie er zeker weer bij!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten