Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noisecontrollers

zaterdag 8 mei 2010
22:00 - 06:00
Outland
Rotterdam
Muziekstijlen
hardcore, hardstyle

Prijs
Voorverkoop: € 20,-

Kaarten
Voorverkoop start op zaterdag 6 maart 2010 om 01:00.

Minimumleeftijd
18

LINE - UP
Noisecontrollers: live act / DJ set
Zany
Pavo
Tatanka
Brennan Heart: live
The Pitcher
Kasparov
hosted by: Mc Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StephanieMichelle schreef:
Aanwezig :')

Met frisse tegenzin :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha nee hooorrrr :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Okee, nouja i.v.m. je emotiecone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind die leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, bij de juiste uitspraak wel inderdaad... :P Nu staat het er zo van... Hmm heb ik nu alweer een feestje xd Maar van mij mag je hem zo vaak gebruiken als je wilt hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VET .. :')

:yay:

OT: ga je ook :') :') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OT: Hmm wie weet... Rotterdam is wel een kut verbinding voor mij... En ik heb wat centjes nodig voor me vakantie :yay: En 2 weken ervoor IQ Dus ff kijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfde probleem als mij maar ik ga wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan heb je het beter voor elkaar als ik :thumbup:

Weer ff OFFTOPIC: Zag dat je in Schagen woonde.. Ik ga wel naar Paasvee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha vet! :D

alleen ik heb een klein probleempje . :(
vanaf 22 maart heb ik een week lang cursus over Schiphol enz..
en duurt de hele dag .. en eind vd week een toets dus kan echt niks missen
dus ik ben er ws niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke optie! Vlak na mn vakantie dus moet nog ff kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 08:32 
 
Hardtraxxer

had er wel heen gewilt maar wordt die dag derna pas 17 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel een optie...Lekker vlakbij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timetable
2200 - 2330 The Pitcher
2330 - 0030 Pavo
0030 - 0130 Noisecontrollers
0130 - 0200 Brennan Heart: live
0200 - 0300 Tatanka
0300 - 0330 Noisecontrollers: live
0330 - 0430 Zany
0430 - 0600 Kasparov
Hosted by MC Renegade

Anderhalf uur Kasparov. Toe maar. Ben benieuwd hoe hij gaat draaien, hopelijk niet zoals Noisecontrollers normaal afsluiten qua hardcore want ik heb nou niet echt zin in een hitparade van anderhalf uur lang.

Pavo, Tatanka en Zany. Daar doen we het voor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kasparov is geen hitjes, dat is gewoon rammen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pavo, Tatanka en Zany. Daar doen we het voor :thumbup:

Hier ook. NC is ook wel geinig. Kijken wat ze te bieden hebben.

Zal mijn HT shirt maar weer aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan loop ik je vanzelf wel tegen het lijf daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging best
Noisecontrollers LIVE :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wel een leuk feest. Alleen kwam het pas wat laat op gang (vanaf Tatanka).

We kwamen binnen met Pavo, draaide From Scratch en I Shot The Blender. Dat is al een goed begin iig. En maar lekker scratchen en kloten met z'n "pump up the volume"... een schande dat deze man haast nooit meer geboekt wordt.

Daarna, openingsshowtje, Noisecontrollers DJ-set van een uur en een kwartier. Op wat leuke momenten na was ik er totaal niet kapot van. Hit na hit na hit kwam langs, en vooral die hitjes die ik eigenlijk niet meer hoef te horen (Astral, Communicate, Tonight).

Brennan Heart daarna: Had niet verwacht dat het wat ging worden en dat werd het ook niet. Normaal heeft ie nog best een leuke, originele edit van z'n nummers in huis maar zelfs dat zat er deze keer niet in. Samenvattend: voorspelbaar, veel stilstaan (vond ik op dat moment ff niet erg trouwens), veel blije deuntjes... echt niks aan. Till U Believe It was het eenzame hoogtepuntje, vette plaat!

Tatanka: vond niet alle nummers die hij draaide vet, maar het beukte tenminste itt tot de vorige 2 acts. Paar Zatox-nummers voorbij horen komen, verder weet ik er ook niet meer zo veel van vooral omdat een hoop nummers mij onbekend waren. Maar het was wel goed :)

NC-live act: ging 10 keer harder dan dat slappe setje van eerder op de avond. De bekende nummers met wat nieuwe dingen, maar wel een tandje harder. En dan afsluiten met Yellow Minute-remix. Wat een plaat :love:

Zany: dit was hét hoogtepunt van de avond met hele grote afstand. Die man is een held! Alleen maar rauw en hard werk gedurende meer dan een uur. En als je dan ook nog eens mijn favoriete platen gaat draaien uit die categorie (Euphoria, Under Attack, Magic) dan kan je mijn avond niet meer stuk maken. Zijn nieuwe nummer gaat trouwens bizar hard, Psychedelic Trip heette die dacht ik... Echt niets meer dan lof, misschien wel de beste hardstyle-set die ik ooit live heb meegemaakt.

Kasparov: openen met Fuck The Noisecontrollers. Sta je klaar om helemaal los te gaan, flikt ie het gewoon weer (net als op IQ) om zo traag die hardcore-platen af te spelen dat ik er niet echt op los kon gaan. Trok echter snel bij gelukkig, en daarna ging het wel vrij normaal. Was niet kapot van zijn platenkeuze maar het was een heerlijk laatste uurtje nog alles eruit gooien wat erin zat. Maar geef mij toch maar liever een rasechte HC-DJ...

Samenvattend: goede sfeer, snoeihard geluid, redelijk gedraaid over zn geheel, soms veel te druk. Nog ff losgegaan met Khadber bij Zany :yay: .

Vet trouwens toen wij boven stonden dat de ene na de andere artiest langs kwam. Echt zinloze gesprekken mee gevoerd haha. Vooral die MC hebben we een paar keer lopen lullen. Die was toch drukker bezig met drinken en heen-en-weer-lopen dan met MC-en. Pavo en Tatanka ook flink mee gelachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam halverwege Pavo binnen en werd aangenaam verrast door scratches en From Scratch als binnenkomer! Allerzins aardig! Verder nog I Shot The Blender, Creation en wat andere orginele platen gehoord. Met scratches en een Turn Up The Volume-sample werd er lustig op los gespeeld. Erg leuk!

Noisecontrollers hadden een redelijke set. Gelukkig Malboro Man, Crump, Aliens gehoord. Verder ook wel Astral en andere NC platen. Er moest even stilgelegd worden om Defqon.1 anthem in te mixen. Ik blijf het nog steeds geen geweldige plaat vinden. Verder K.Y.H.U. remix, Numbers Remix en eigenlijk wat ouder NC werk. Helaas openden ze wel met Empire Of The Sun & Tonight, was nou niet de beste binnenkomer.

Daarna Brennan Heart, een kwartier later dan gepland. En weer viel hij gewoon keihard door de mand. Op een groot feest kun je niet heel veel contact met publiek maken en erop inspelen. Had gehoopt dat hij het hier wel kon, voor de tweede keer niet. De overvolle en enthausiaste dansvloer was na een kwartier half leeg. Pluspuntjes waren Reputation Game, MF Point Of Perfection (eindelijk eens live gehoord), en... Dat was het eigenlijk wel. Verder waren mijn handjes weer lekker opgewarmd van het klappen.

Daarna Tatanka, die de lastige klus had de zaal weer aan de praat te krijgen. Met zijn eigenzinnige platenkeuze is dat wel lastig. Openen met Save Mai Nait, Roba Del'Attro en nog een Tatanka plaat.. Mensen moesten duidelijk wennen aan zijn sound. Verder die Les Drums/Phases combi gehoord, Yellow, Gangsta (zaal ging keihard los). Zijn kicks dreunden trouwens wel keihard door, heel opmerkelijk. Als 1 na laaste plaat draaide hij zomaar Dikke Bleek (Jack Of Sound WC Remix), Fat Bleach For Your Anus ! En warempel, ik stond zomaar naast Jack Of Sound zelf. Even praatje mee gemaakt, aardige gast!

Noisecontrollers live: Kan ik heel simpel over zijn. Half uur genieten. Edits van Shreek, Crump, Emotions en verder wat nieuwe NC tracks eindigend met Samara en Yellow Minute (A2 remix). Met name Shreek ging heel hard los in de zaal, echt een mooi moment.

Daarna mijn ongelofelijke held: Zany. Wat een enorme bazenset! Echt alles waar ik zin in had werd er doorheen gegooid. Openen met Wrong Frequency edit, daarna Become The Sky en als derde als Psychedalic Trip, wat ging die plaat kei en keihard. Heerlijk! Verder nog FTS (Organ Donors Remix), Godz Power, Nightmare en ander Fusion beukwerk gehoord. Helaas had de bob er genoeg van en moest ik mee, maar met het jassenhalen kwam Feel My Fire & Scary Noises nog voorbij.

Overal:
+
Set Noisecontrollers
Zany, ongelofelijke baas
Full Color Lasers in Outland
Publiek, ontzettend enthausiast en veel sfeer!

-
Brennan Heart
Iets TE dominante security, maar niet heel hinderlijk.
Vroeg weg moeten.

En Dawasiknie: waarom blijf ik jou bij heldige setjes tegenkomen? haha! Ging weer gezellig hard! Zonde dat ik niet ff met Pavo of Tatanka had kunnen praten, zijn volgens mij wel mooie gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tatanka is echt een topgozer. Hij vond het ook echt leuk dat ie werd aangesproken. Het gesprek ging nergens over (vakantie en Italië en wat mijn favoriete nummers van hem waren, dat soort onzin) en toch was het vrij lang ouwehoeren en lachen. Pavo en Renegade hebben we een beetje lopen plagen, had nou niet echt zin om daar serieus mee te gaan doen. Maar ze hebben iig gevoel voor humor.
Brennan Heart en Zany wilden zo gauw mogelijk weg toen ik ze op hun schouder tikte, Zany had haast voor z'n set en Brennan Heart wilde volgens mij gewoon snel naar huis haha.

Ach joh wel lachen om die mensen is een keer mee te maken zonder dat het een keer om muziek gaat maar om gezelligheid.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten