Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:42 
 
Hardtraxx Newbie

hey

weet een van jullie misschien of nightmare dit jaar nog komt?
ik kan er niks over vinden en de site van nightmare staat ook nog steeds op 5 mei vorig jaar.
ik ga er standaar naartoe en nu weet ik ook wel dat de laatste jaren steeds minder mensen komen.
maar verwacht minimaal een goede laatste knaller haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Foute subforum en Nightmare is stom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:03 
 
Hardtraxx Newbie

ik zie niet hoe dit het verkeerde subforum is, aangezien er staat feesten discussies over hardstyle hardcore feesten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Over aangekondigde feesten.. hoort volgens mij hierzo:
algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het beste kun je het dan vragen aan de organisator. Was dat niet Art Of Dance?

In ieder geval nu geen feest, dus dicht :).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten