Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 28 juni 2014
12:00 - 23:00
De Kuip Rotterdam

Genre
hardcore

Prijzen
Early bird: € 34 ,95
Voorverkoop: € 44 ,95

Tickets
Voorverkoop start op woensdag 19 maart 2014.

Minimumleeftijd
18

Main (hardcore & millenium hardcore)
Paul Elstak
Promo
Ruffneck
Nosferatu
Bike Italië
The Stunned Guys Italië
Tommyknocker Italië
Re-Style
The Wishmaster Italië
Nightmare All Stars
MC Ruffian

Energiehal (early rave)
Rotterdam Terror Corps 'live'
Jones & Stephenson België 'live'
Scott Brown (sco)
Euromasters
Waxweazle
Claudio Lancinhouse Italië
Gijs (Demi sec)
Placid K Italië
Tango & Cash
Lunatic & Miss Hysteria
Dazzler
OCD
MC TMC

010 classics (oldschool)
Yves Deruyter België
Darkraver
Franky Jones België
Stanton
Rotterdam Termination Source
Mike S
Reza
Ferry Salee
Lars
Psyckodj
Alessandro Stasi Italië
MC Alee

PRSPCT (industrial & drum&bass)
Manu Le Malin Frankrijk
Igneon System België
Lowroller Italië
Thrasher
Bryan Fury Verenigd Koninkrijk
Sei2ure
Detest Duitsland
Sinister Souls
Angel Polen
NSH Crew
MC Dart
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, bij een leuke line-up. Hoewel, Rotterdam en Nightmare wel bekend staat als tuig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, afca vest aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen defqon maar nightmare! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Optie, bij een leuke line-up. Hoewel, Rotterdam en Nightmare wel bekend staat als tuig


Dit, was altijd een mooi feest maar het is vooral rellen daar.
Doe mij maar de Nightmare Indoor versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Aanwezig, afca vest aan


:')..Stoer.
Denk dat je tegen die tijd wel wat anders aan trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij trollt maar wat :P

Nightmare in De Kuip, ben benieuwd hoe dat zal gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsjah hij moet het zelf weten natuurlijk, maar dan moet je naderhand niet raar opkijken als je een kut feest hebt gehad :P .

On: Lijkt me wel een gaaf feestje. Nog nooit op Nightmare geweest, dus zou er eigenlijk eens van moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nightmare was best leuk toen ik een keer geweest ben, de muziek en geluid was goed. Maar die sfeer heeft toen zoveel verpest, om 4 uur toen weg gegaan. Hoe later het werd, hoe schimmiger de sfeer werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je grimmiger bedoelt maat. Zal vast ook wel schimmiger zijn geworden, maar dat is meestal niet zo'n probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:32 
 

Zeker niet erbij. Durf er niet eens heen :P Muzikaal zal het ook wel niks voor mij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik denk dat je grimmiger bedoelt maat. Zal vast ook wel schimmiger zijn geworden, maar dat is meestal niet zo'n probleem :P

Ja bedankt maat, nouja schimmiger is ook een probleem. Heb namelijk vaak last van mijn ogen maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik hier heen gaan. Te lang geleden dat ik naar een HC feest ben gegaan en dan nog eens in De Kuip :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Tsjah hij moet het zelf weten natuurlijk, maar dan moet je naderhand niet raar opkijken als je een kut feest hebt gehad :P .


Jij bent zeker voor psv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel mooi feestje, maar als fanatiek Ajax supporter en geboren/getogen Amsterdammer sla ik deze toch over haha (niet dat ik met een afca pet of wat dan ook erheen zou gaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Dream Chaser schreef:
Tsjah hij moet het zelf weten natuurlijk, maar dan moet je naderhand niet raar opkijken als je een kut feest hebt gehad :P .


Jij bent zeker voor psv?


Helaas

Citaat:
Interesses: Hardstyle, Hardcore, Draaien, Feyenoord, Motorrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:32 
 
Hardtraxx Elite

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoe later het werd, hoe schimmiger de sfeer werd

Is dit een sneer jegens mij ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:46 
 

Jurheinen schreef:
Nightmare was best leuk toen ik een keer geweest ben, de muziek en geluid was goed. Maar die sfeer heeft toen zoveel verpest, om 4 uur toen weg gegaan. Hoe later het werd, hoe schimmiger de sfeer werd

Leg eens uit? Ik ben wel benieuwd wat je bedoelt dan... Kan me wel voorstellen dat dit niet het meest gezellige feest ter wereld is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongetwijfeld allemaal doorgesnoven 'hooligans', want ja thuiswedstrijd mimanggg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks de slechte vooroordelen/herinneringen/woorden over dit feest, nog mensen die heen gaan volgende week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jazeker! Wordt flink knalluh daar!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten