Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 06:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hoe was het? Ik las op Twitter dat Noisecontrollers Shiverz zouden draaien.
Is dit ook daadwerkelijk gebeurd?


Jup!

Was leuke avond, wel super druk maar heb me met SMH, Squid of Squit, J9, Melissa (weet niet wat haar naam is hier :P) en Geck-O prima vermaakt!

De set van Waverider was vrij standaard spul wat je kon verwachten, de blije happy nummers van tillt en tillt gold + wat andere melodieuse platen. De kicks stuiterden dus om je oren, maar dat was maar bij vlagen erg storend, was wel een ok setje.

Noisecontrollers was ook gewoon wat je kon verwachten, de gehele albumlijst (zo ongeveer) + (natuurlijk) Faster & Further ( :yawn: word zo moe van die plaat) en wat andere nummers die ik niet per se hoefde te horen. Wel lekker: Fake Shit Remix, Pillars of Creation (die melo :love: ), Pounding Senses (Geilste mid-intro die er is, te lekker gewoon :drool: :love: ), E=NC2, Revolution is Here remix en de opener So High. En ja Flevoboys, ook Shiverz kwam langs maar dat boeide me vrij weinig eigenlijk. Goede set.

Dan de afsluiter, Geck-O! Begon met It's what we are en daarna direct 2-1! Heerlijk! Weet niet meer precies wat hij daarna draaide, maar het hoogtepunt voor mij was zijn remix van Headhunterz - Left Some Answerz, joooo wat een bende energie heeft Rik hier in gestopt, ging kapot! Het is eigenlijk zoals ik met SMH ook al besprak een totaal andere plaat, maar de basiselementen van het origineel zijn er prima in verwerkt! Echt een meesterwerkje Rik, echt heeerlijk! Fluffy kwam nog langs geloof ik (of 't is een andere plaat, maar dacht dat ik die vocalen hoorde) en Wavolizer - Done. Wel grappig dat het publiek niet echt wist wat ze er mee aan moesten, ik eerlijk gezegd ook niet echt hoor maar ging wel hard :evil: ! Laatste nummer (althans dat dacht ik) was Adrenaline van Neophyte & weet ik veel wie, heerlijk, maar daarna was 't stil en toen deden we nog eentje: I want to be hippy and i wanna get stoned.. :P . Deze had ik niet echt verwacht na zo'n harde plaat als Adrenaline, maar kon de humor er wel in zien. Set van Geck-O was de beste van de avond! Hard + wat melodieus, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke drive en mixwerk was top! Super dikke afsluiter!

Owja en dan Bird, volgens mij heeft Festuca hem wel 20 kilo kaas aangesmeerd, allejezus..

Maargoed, top avondje gehad, iedereen bedankt voor de leuke avond en op naar Hard Bass! Slaapse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wavolizer - Done.

Ook al! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 12:34 
 

G1LL schreef:
Owja en dan Bird, volgens mij heeft Festuca hem wel 20 kilo kaas aangesmeerd, allejezus..

Is die Bird zo mollig dan of wat? Ik snap het niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
G1LL schreef:
Owja en dan Bird, volgens mij heeft Festuca hem wel 20 kilo kaas aangesmeerd, allejezus..

Is die Bird zo mollig dan of wat? Ik snap het niet. :D

Bird zou nieuwe tracks van Festuca draaien :P . En thnx G1LL voor een verslag van deze avond :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:13 
 

Uit de reactie van G1LL kan ik dus concluderen dat hij dat gedaan heeft? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
flevoboys schreef:
Squid of Squit


Squit met een T haha! Maar zeker goed vermaakt, tof dat Noisecontrollers met So High opende. En die set van Gecko, mijn god wat een geweld. Heb me super vermaakt, was mooie avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Uit de reactie van G1LL kan ik dus concluderen dat hij dat gedaan heeft? :D


Dunno, 't was iig just as CHEESY, Music Made Addict & ben de naam kwijt achter elkaar! Allemaal kaas nummers :P Vandaar die 20 kilo kaas, dacht dat die niet zo heel moeilijk was :P . T was iig precies tussen NC & Geck-O, beetje misplaatst als je 't mij vraagt haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bird heeft alleen onze Memory remix nog gedraaid en een track van Denza. Maar voor de rest ben ik met jullie eens dat die tracks die hij tussen Noisecontrollers en Geck-O draaide wel wat misplaatst waren ja. Voor de rest ook nog even met Waverider gesproken, toffe gozer is dat! Ik heb me wel vermaakt deze avond bij alle 3 de sets :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O :

01. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
02. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
03. Technoboy - Put Some Grace
04. Analogic Disturbance - Hunting 1
05. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
06. Geck-e - Soul Train
07. Geck-o - TBA
08. Wavolizer - Done
09. Geck-o - Bingo!
10. Degos & Re-done - Evolve (Raw Mix)
11. Dj Thera - Therafied
12. Coone & Technoboy - Nustyle Crap (TBY Goes Wild Mix)
13. Neophyte Records Allstars - Adrenaline
14. Technohead - I Wanna Be A Hippy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Bird heeft alleen onze Memory remix nog gedraaid en een track van Denza. Maar voor de rest ben ik met jullie eens dat die tracks die hij tussen Noisecontrollers en Geck-O draaide wel wat misplaatst waren ja. Voor de rest ook nog even met Waverider gesproken, toffe gozer is dat! Ik heb me wel vermaakt deze avond bij alle 3 de sets :) .


Dark energy rmx, memory van onze/mijn kant, had liever m'n allernieuwste gehoord maargoed :P

en nog 2 Denza tracks.

Was een prima feestje, sfeer was wel lekker en bijna geen gezeik. Wel veel kut kindjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)

Hoogepuntje :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:11 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
J9, Melissa (weet niet wat haar naam is hier )

Ze zit hier niet, ze haat forums :P

G1LL schreef:
Pounding Senses (Geilste mid-intro die er is, te lekker gewoon )

Daar zijn maar 2 emoticons voor nodig : (L) :loving:

Sorry voor de dubbelpost haha! Maar 't was wel een leuk feestje, niet veel bijzonders. Jammer genoeg Waverider gemist. NC was gewoon vet, EINDELIJK de midoutro van Pillars gehoord :loving: ik was gelukkig. En toen kwam ook nog die midintro van Pounding Senses, whaaaaa :woot:

Prima voor een zaterdagavond, volgende week weer een avondje in een discotheek doorbrengen. Voel me weer bijna 16 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SMH schreef:
G1LL schreef:
05. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)

:drool:

Ik heb me erg vermaakt, was wel iets te druk, vooral bij Noisecontrollers (wat wel te verwachten was :P ).

Ohja, Noisecontrollers - Revolution is Here (Donkey Rollers Remix) (L)

Jou heb ik nog gezien vooraan. Jij was die met het Knock Out Beats shirt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:01 
 
Artiest

G1LL schreef:
Geck-O :

01. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
02. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
03. Technoboy - Put Some Grace
04. Analogic Disturbance - Hunting 1
05. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
06. Geck-e - Soul Train
07. Geck-o - TBA
08. Wavolizer - Done
09. Geck-o - Bingo!
10. Degos & Re-done - Evolve (Raw Mix)
11. Dj Thera - Therafied
12. Coone & Technoboy - Nustyle Crap (TBY Goes Wild Mix)
13. Neophyte Records Allstars - Adrenaline
14. Technohead - I Wanna Be A Hippy

Wat zou een betere naam zijn voor 7, Disco Stick of Sticky Disco? :lol:

Was erg leuk maar zoooooooooo kort draaien hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SMH schreef:
G1LL schreef:
05. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)

:drool:

Ik heb me erg vermaakt, was wel iets te druk, vooral bij Noisecontrollers (wat wel te verwachten was :P ).

Ohja, Noisecontrollers - Revolution is Here (Donkey Rollers Remix) (L)


Die was super man, die 2e climax ramt er in! Jammer dat die maar zo kort duurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sticky Disco :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Vond het toch wel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn vanwege een maat die nog moest werken en m'n herstellende teen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
G1LL schreef:
Geck-O :
Tracklist

Wat zou een betere naam zijn voor 7, Disco Stick of Sticky Disco? :lol:

Was erg leuk maar zoooooooooo kort draaien hier :P

Net als toen 45 minuten? Waardeloos...

En Done gewoon midden in je set :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 01:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Klopt! :) Wie was jij dan??


Ik stelde hem aan je voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:39 
 
Hardtraxx Newbie

Festuca schreef:
D-Teq schreef:
Bird heeft alleen onze Memory remix nog gedraaid en een track van Denza. Maar voor de rest ben ik met jullie eens dat die tracks die hij tussen Noisecontrollers en Geck-O draaide wel wat misplaatst waren ja. Voor de rest ook nog even met Waverider gesproken, toffe gozer is dat! Ik heb me wel vermaakt deze avond bij alle 3 de sets :) .


Dark energy rmx, memory van onze/mijn kant, had liever m'n allernieuwste gehoord maargoed :P

en nog 2 Denza tracks.

Was een prima feestje, sfeer was wel lekker en bijna geen gezeik. Wel veel kut kindjes :P


Er liepen inderdaad wel veel kleine wijven rond. Maar die pleurde al gauw op naar de kinderzaal wanneer Waverider er was. -.-
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten