Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Voor 22.30 5,00
Deur verkoop 10,50
Aanvang 22.00
Min. leeftijd 16
Gastenlijst sluit 00.00

22:00 - 04:00

Line-Up

Ran-D
Wildstylez
Kodex

Hosted By : MC Da Syndrome
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik denk ik wel aanwezig :) .
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keurige line-up hoor :). Leuk om te zien dat Kodex ook steeds meer boekingen pakt.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier ga ik bij proberen te zijn maar weet nog niet zeker :)
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorige keer prima vermaakt op het asociale 16 jarige schijtvolk na.

Kijken of G1LL of SMH weer meewil. Ran-D staat er dus ik neem aan dant gillian wel aanwezig is? :$
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, denk't nie
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:03 
 
Hardtraxxer

Toffe line up! Misschien wel... Ff zien nog :)
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ben ik denk ik wel aanwezig :) .

Kom je weer langs Kampen? :P

Nee, ik weet niet of ik aanwezig ben hier, ondanks deze lekker line-up. Waarschijnlijk staan er andere dingen op het programma ^^
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:
Ben ik denk ik wel aanwezig :) .

Kom je weer langs Kampen? :P

Nee, ik weet niet of ik aanwezig ben hier, ondanks deze lekker line-up. Waarschijnlijk staan er andere dingen op het programma ^^

Kom, dan vreten we er 1 en gaan we gezellig spacen :lol:
Als jij gaat ga ik ook twijfelen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:
Ben ik denk ik wel aanwezig :) .

Kom je weer langs Kampen? :P

Nee, ik weet niet of ik aanwezig ben hier, ondanks deze lekker line-up. Waarschijnlijk staan er andere dingen op het programma ^^


Ben je persoonlijke chauffeur niet he xd . Nee zonder gekheid van mij mag je best mee hoor ;) .
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja die taxi kostte een fortuin.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik wil hier best bij zijn alleen mijn opa en oma vieren hun 50 jarige trouwdag die dag, en ik weet niet of ik d'r dan weer op tijd ben..
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ben niet aanwezig.

+1
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hmm, ik wil hier best bij zijn alleen mijn opa en oma vieren hun 50 jarige trouwdag die dag, en ik weet niet of ik d'r dan weer op tijd ben..


Opa en oma gewoon meenemen :D
Dat is pas een cadeau
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Sainen schreef:
Ben niet aanwezig.

+1

Zeg maar nee, dan krijg je er 2 :P
Bericht Geplaatst op 26 dec 2011 18:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooie lineup op Kodex na, ben er bij :)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2011 04:29 
 
Hardtraxx Newbie

Zekers aanwezig
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het in de groep gegooid ^^
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister gezellig genoeg gehad :P ben er niet bij.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :).
Bericht Geplaatst op 07 jan 2012 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met Gill & Alain :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2012 05:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich wel vermaakt maar was niet heel bijzonder. Geen super Setje gehoord. Wel vet dat Kodex 2.17 en bitcrusher remix draaide. :thumbup: :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuke avond :D ! Jammer dat Ran-D als eerst draaide.. Van tevoren had ik liever deze volgorde gezien : Kodex, Wildstylez, en afsluiter Ran-D. Maar Kodex sloot waardig af. Aan het begin dacht ik komen er nog wat knallers langs dan? Toen draaide hij Arise (The Beholder & Zany Rmx) :drool: . Die heb ik te lang niet gehoord, dus ik vond het heel vet dat die gedraaid werd gisteren. En dan 2.17 van Solutio & The I's!!!!!!!!!!!! (L) Wat een bommetje! En dan The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Rmx) :cool: . Dan nog op het laatste 2 hardcore tracks waaronder Project Omega :) .

Ran-D draaide een prima setje vet dat hij Headshot, Dragonborn, en Doomed van Headhunterz draaide. Die Dragonborn, wat een gevoel in die melo (L) . Echt een kippenvel momentje gisteren!! En dat ik voor het eerst Crump (Ran-D Rmx) gehoord heb, wat een track!!!

Wildstylez draaide veel melodieuze tracks, ik kon het wel waarderen gisteren. Alleen over 1 ding had ik geen goed woord over... Dan draai je als één na laatste plaat Reputation Game(echt een gruwelijke track), ga je daarna je openingsplaat opnieuw draaien : Lose Your Mind. Daar heb ik geen woorden voor :nono: .
Bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha klopt. Ik dacht ook van wtf!? Alweer loose your mind? Maarja, het 16 jarige volk vond het wel geweldig. En dat overheerste nogal haha.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten