Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz was ik niet bij dus ook niks gemist, hoef die meuk niet te horen.

Begin van Bassmodulators gemist, maar 2e deel was opzich we te doen, ze draaiden wel lekker

Noisecontrollers was wel aardig heb ze zeker slechter gehoord. @flevoboys, die intro van nc met hardstyle rockers was niet de remix van catatonic overload, volgens mij een mashup met wat andere tracks, maar kan me dat niet meer goed herinneren :P Digital Age tracks doen het live wel aardig, maar ik hoef er geen hele avond naar te luisteren. Minpunt was wel dat er niet bepaald opbouw was in de track keuze, ging van hard naar zacht en weer naar hard. Snap niet dat zulke bekende namen dat nog steeds doen...

Chris one: :worship: Heel jammer dat ie maar iets van 35 minuten mocht, maar die hebben wel de hele avond goed gemaakt :)

Al met al bij verre niet de beste night of the dj's, mja ik ging eigenlijk alleen omdat ik naar Chris One wou :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet geweest.

Het was gezellig in het dorp, dus speciaal voor Chris One die kant op gaan vondt ik wat overdreven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Helaas niet geweest.

Het was gezellig in het dorp, dus speciaal voor Chris One die kant op gaan vondt ik wat overdreven :)


Dan heb je niet veel gemist op Chris One na :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben al een hele poos niet meer in Takens geweest .. terwijl ik eerder elke NOTD wel aanwezig was :P Misschien na de zomer weer met beukende line-ups :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten