Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 15:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Night of the DJ’s: Super Heroes (07-07-12)

Takens Balkbrug
Entree: €10 (Voor 22:30 gratis)
Line Up:

- Headhunterz
- Degos & Re-Done
- Shockerz

Wie zijn er vanavond bij?

Zie je daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig, wss in m'n 2 and a half kings shirtje :) ik had wel gehoord dat dit de laatste keer is voor takens omdat het failliet is ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb wel wat dingetjes gehoord ja, maar als ik takens nu zo moet geloven gaat alles goed, het nieuwe winterprogramma is al gemaakt.
Het lijkt me niet dat zoiets groots tenonder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat ik misschien toch maar hier heen ga. Qbase wordt m niet plus dat dit veel goedkoper en dichter bij huis is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:16 
 

SoundTunerZ schreef:
Denk dat ik misschien toch maar hier heen ga. Qbase wordt m niet plus dat dit veel goedkoper en dichter bij huis is :)

Dit was gisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
SoundTunerZ schreef:
Denk dat ik misschien toch maar hier heen ga. Qbase wordt m niet plus dat dit veel goedkoper en dichter bij huis is :)

Dit was gisteren. :P


Do'h kut ja, ben nog niet helemaal wakker xd Dacht dat dit gelijk was met qbase. Heb ook niet gekeken naar de datum. Dacht dat t pas in september was. Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was een leuk avondje dacht ik!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten