Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Kampen verder weg als Gramsbergen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Is Kampen verder weg als Gramsbergen? :P

maps.google.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, 37km voor mij tegenover 21km voor hun :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga heen :P als je daar wat aan hebt :P
Als ik één van jullie zie tik ik je wel ff aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sowieso gaan we daar heen. Nog mensen uit Enschede die met de auto gaan?

xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht toch nog aanwezig. Taxi vanuit Zwolle naar BB en busje terug vanuit BB naar Zwolle en dan taxi terug. Iemand enig idee hoe duur een taxi kost vanuit Zwolle naar BB? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Andere plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha Hardtraxx meeting ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb een bobber gevonden, alleen nog geen auto :lol:
maar is dit de moeite waard om een uur voor te reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb een bobber gevonden, alleen nog geen auto :lol:
maar is dit de moeite waard om een uur voor te reizen?


Als je voor de muziek komt wel, maar voor de sfeer en mensen niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb een bobber gevonden, alleen nog geen auto :lol:
maar is dit de moeite waard om een uur voor te reizen?


Als je niks beters te doen hebt, zou ik gewoon gaan :) Als Sans Suici even ver weg is, zou ik daar heen gaan (of ZAK) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"timetable"

Citaat:
B-FRONT >>> Sluit de avond af!
HEADHUNTERZ
THE PITCHER >> Luidt de avond in!

See you @ NightoftheDjs!

Tot vanavond jongens ...wordt weer gezellig!

Gr.JOHN
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaah! Aanwezig! Lekker knallen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jaaaah! Aanwezig! Lekker knallen! :yay:


Lekker hoor, helemaal los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben binnen. Ik chill in club wij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rijden om 11 hier weg. 12 ongeveer binnen, eerst Henk-Jan nog oppikken :) ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 05:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Thuis, was geslaagd feestje!

The Pitcher: Draaide redelijk, het was een album release dacht ik maar hij draaide Burn It, Noctus Noa en La Nuit Noire niet?

Headhunterz: Wat je kon verwachten, hitjes en nog 's hitjes.. ook wel een paar leuke tracks nog gehoord en het mixwerk was niks op aan te merken!

B-Front: Tja, mensen vinden 't onzin dat hij zo erg aanbeden wordt en dat we die scantraxx ''meuk'' zo aan de kant zetten, maar wat wil je als hij constant beuk setjes aflevert? :worship: :worship:

Sfeer was zo als altijd wel te doen, hier en daar weer wat jochies die menen dat je elkaar moet wegdrukken tijdens hardstyle.. als die klote dagjesmensen dit lezen bij deze; op hardstyle hoor je te stampen, niet te duwen en ZEKER NIET te hakken... idioten af en toe..

Maargoed, prima feestje, heb me prima vermaakt! Bedankt Fraction, Chukkels, Sainen, Sjaak en de rest (die ik vergeet) :)

Slaap lekker!

Owja, Zany - Goulish Delight :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

En

Zany - Frequency (Jack Of Sound Remix), HULDE :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 06:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Net Thuis, was geslaagd feestje!

The Pitcher: Draaide redelijk, het was een album release dacht ik maar hij draaide Burn It, Noctus Noa en La Nuit Noire niet?

Headhunterz: Wat je kon verwachten, hitjes en nog 's hitjes.. ook wel een paar leuke tracks nog gehoord en het mixwerk was niks op aan te merken!

B-Front: Tja, mensen vinden 't onzin dat hij zo erg aanbeden wordt en dat we die scantraxx ''meuk'' zo aan de kant zetten, maar wat wil je als hij constant beuk setjes aflevert? :worship: :worship:

Sfeer was zo als altijd wel te doen, hier en daar weer wat jochies die menen dat je elkaar moet wegdrukken tijdens hardstyle.. als die klote dagjesmensen dit lezen bij deze; op hardstyle hoor je te stampen, niet te duwen en ZEKER NIET te hakken... idioten af en toe..

Maargoed, prima feestje, heb me prima vermaakt! Bedankt Fraction, Chukkels, Sainen, Sjaak en de rest (die ik vergeet) :)

Slaap lekker!

Owja, Zany - Goulish Delight :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

En

Zany - Frequency (Jack Of Sound Remix), HULDE :woot: :worship:


Op dat B-Front wil ik nog wel even wat toevoegen: Dit was een afsluiter zoals een fucking afsluiter hoort te zijn! Damn wat was dit geniaal. Ik heb een aantal nummertjes van hem gemist, zoals Sleepwalker en Psycho, maar als je zo'n heldenset draait als vanavond, maakt mij dat geen flikker meer uit. Dit was by far de beste set van de avond en ik durf wel bijna te stellen ook (een van) de beste van 2010, als hij in die categorie zou kunnen komen. Dit naderde perfectie en het wordt dit jaar heel moeilijk om een betere set neer te zetten!

:worship:

Citaat:
Headhunterz
(dutch) Zal ik de haatmeneer remix zaterdag draaien en het filmpje naar dumpert sturen?


Hij heeft het nog gedaan ook, de held! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Owja, Zany - Goulish Delight :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

En

Zany - Frequency (Jack Of Sound Remix), HULDE :woot: :worship:


B-front maakte voor mij een hoop goed, pitcher & headhunterz vond ik maar matig (niet onverwacht).

Die JoS remix klinkt live echt gaaf, die opbouw naar die climax :thumbsup: .

Musical Analysis, wat een bazentrack is dat ook! Jammer genoeg Chaos niet voorbij horen komen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het toch nog beetje geslaagd avondje, bij binnenkomst voelde ik me niet zo fit. Echt klote.. :cry:
Ik kwam langzaam beetje in de stemming maar toen begon Headhunterz te draaien.
Dus ging ik maar stukje lopen, ik kwam terug toen hij Pull Ya Strings draaide. Dat vind ik nou wel weer dikke plaat, en toen hij eindigde met Space We Created dacht ik yes B-Front.
Duurde het nog ff voor hij begon met draaien, ik had toch op 1,5 uur gehoopt.

Maar B-Front maakte het avondje goed voor mij. Wat begon matig, eindigde nog snoeihard!
Met als toppunt Feel My Fire, sodeju waar ging ik daar hard los op! Echt al me energie eruit gestampt!
Maar ook tracks zoals Neophobia, Hardbass Anthem, Face The Enemy, Bring It Back To The Oldskool, de nieuwe Ran-D & Zatox, Nieuwe Frontliner & Max Enforcer, en nog veel meer :worship: .

B-Front blijft me boeien keer op keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

Citaat:
Headhunterz
(dutch) Zal ik de haatmeneer remix zaterdag draaien en het filmpje naar dumpert sturen?


Hij heeft het nog gedaan ook, de held! :lol:


Dat was echt mn wtf moment van de avond haha xd

Pitcher vond ik lekker draaien, goed setje gewoon fijne tracks niks op aan te merken. Ik geloof dat ik hhz echt een paar minuten heb kunnen uitstaan toen ben ik maar weggelopen en ergens ff wezen chillen. Mede ook omdat het volume echt onbehoorlijk hard stond.

Mij hoor je echt nooit zeiken over het volume maar ik vond dit echt te hard. Deed mij soms echt gewoon zeer aan mn oren. Ik was bij Qbase dit jaar mn oordoppen vergeten en heb daar geen last van gehad maar hier had ik het na een paar sec al... Begon bij hhz en werd langzamer hand iets minder, maar bij Bfront stond het weer ontzettend hard. Maar ja tijdens zijn set kon ik het niet maken om weg te lopen. Wat een held! Hij maakte mijn avond wel compleet.

Ik heb sinds hhz zitten wachten tot bfront kwam. Toen ie uiteindelijk begon leek het weer veels te snel te gaan. Moet ik eerlijk zeggen dat ik m wel eens beter heb horen draaien, maar het zeker een dikke beukset :D Goede afsluiter. Nu lekker brak en allerjezus dikke piep in me oren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bring it back to the oldschool :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook vet trouwens dat Villain nog even kwam buurten .Ik had hem bijna niet herkend zonder pet haha. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ook vet trouwens dat Villain nog even kwam buurten .Ik had hem bijna niet herkend zonder pet haha. :thumbsup:


Ik zag hem al staan achter de dj's zitten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front stond daar ook al een hele lange tijd. Maar die Bird moest zo nodig weer een half uur handjesklap 1,2,3 draaien voor een half uur, ipv Bob een anderhalf uur durende set te gunnen :(
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten