Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

• Datum: 5 januari 2013
• Locatie: Takens Balkbrug
• Tijd: 22:00 - 04:00
• Voorverkoop/deurverkoop: €10,- (Gratis voor 22:30)
• Minimumleeftijd: 16
• Website: http://www.takensbalkbrug.nl
• Muziekstijlen: Hardstyle

Line-Up:
• Wildstylez
• Thera
• MC: Da Syndrome

https://partyflock.nl/party/237960:Night_of_the_Djs.html

Zo goed als zeker aanwezig :D . Is al tijd geleden dat ik in Takens geweest ben, maar nu Thera komt wil ik er wel graag bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik draai ook een plaatje mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ik draai ook een plaatje mee!

Hoelaat begin je met draaien dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topavond gehad! Festuca en Wildstylez hadden prima melodieuze setjes. Maar Thera sloopte de boel weer! Geniaal die afsluiting met Oh My Sun :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

haha thx! :) hele setje gezien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
haha thx! :) hele setje gezien? :P


Ja helemaal. Volgens mij draaide jij ook nog wat eigen tracks he? Ik vond de sounds dik, alleen de kicks niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 01:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hehe, ja heb 5 nieuwe eigen tracks gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Hehe, ja heb 5 nieuwe eigen tracks gedraaid :P


Oke :) . Ik heb overigens een verslag geschreven https://partyflock.nl/report/12836:Nigh ... e_Djs.html :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Festuca schreef:
Hehe, ja heb 5 nieuwe eigen tracks gedraaid :P


Oke :) . Ik heb overigens een verslag geschreven https://partyflock.nl/report/12836:Nigh ... e_Djs.html :D !


Vet verslag! Ja idd wouter deed rustig aan op dat moment, dus deed de vocals niet mee helaas, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
flevoboys schreef:
Festuca schreef:
Hehe, ja heb 5 nieuwe eigen tracks gedraaid :P


Oke :) . Ik heb overigens een verslag geschreven https://partyflock.nl/report/12836:Nigh ... e_Djs.html :D !


Vet verslag! Ja idd wouter deed rustig aan op dat moment, dus deed de vocals niet mee helaas, haha

Thnx! Haha wel dikke reverse in Muzyk :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha ja was de Live edit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Haha ja was de Live edit! :)

Aah ik dacht dat het het origineel was :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Stond je niet toevallig achter in de zaal tijdens mijn tracks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Stond je niet toevallig achter in de zaal tijdens mijn tracks? :P

Ja klopt schuinachteraan bij de barren ;) . Op het laatst gaf je Thera nog een hand, toen stond ik net met hem te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Festuca schreef:
Stond je niet toevallig achter in de zaal tijdens mijn tracks? :P

Ja klopt schuinachteraan bij de barren ;) . Op het laatst gaf je Thera nog een hand, toen stond ik net met hem te praten.

Ah oke! Ja ik ging er ook vandoor :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten