Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tot vanavond dan mensjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Tot vanavond dan mensjes :thumbsup:


x2 :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:34 
 
Hardtraxxer

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig vanwege afhakers. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta in de grote zaal aan de bar, ik word wel geschminkt maar denk dat jullie me wel herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik sta in de grote zaal aan de bar, ik word wel geschminkt maar denk dat jullie me wel herkennen :P


Als under attack op komt zie ik iemand alle flessen omver stampen bij de bar.

Ja eitje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 01:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig samen met flevoboys. Zijn nu onderweg :) Zin aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kort samenvattingkje.

Heengegaan met stefan (SMH) voor half 11 dus lekker goedkoop naar binnen, even gewacht tot jack of sound opkwam.
En het was het wachten wel waard. Heerlijk setje, openen met Revolution en eindigen met Sucksess. ook gelijk het setje van de avond.

Daarna kwam een of andere vage dj dus toen liepen we even weg, even later kwamen we terug om headhunterz te zien draaien, niet echt spectaculair ofzo, niet mijn soort tracks. Er zaten wel een paar leuke tussen.

Daarna Thera en die begon leuk maar de sfeer zat er niet echt in. (Ik kende de helft van de tracks ook niet) Maar later tegen het einde ging de volle beuk er wel in (Disturbia, Do The Happy Face, Oh My Sun)

Leuk avondje wel, veel paupervolk, ook wel iets van 5 ruzie's gezien. Maarja niks van aangetrokken.
Veel 16 jarig volk ook.

Op het laatst nog wel even staan beuqen met Rik, Henk-Jan (Ik had eerst geen idee waarom je tegen me stond te lullen haha:P) en Znayzer. Festuca was ik ook nog ff tegen gekomen vooraan bij Jack Of Sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeik niet snel over de mensen in Takens dat weet je als je er heen gaat. Maar gister vond ik een aantal mensen erg irritant. Mensen van de kaart door drugs of door drank, hele tijd tegen je aan beuken. Terwijl er op dat moment genoeg ruimte was om ergens anders te staan, en gaan ze precies voor je neus staan. Of als je gewoon normaal staat los te gaan en niemand aanraakt vinden mensen het nodig om je een beuk te geven...

Verder heb ik me prima vermaakt :) . Heb helaas Jack Of Sound gemist, vooral met wat hij gedraaid heeft jammer..
Headhunterz draaide een leuk opbouwend setje :) .
Ik had gehoord dat Thera zich een beetje in moest houden van de organisatie, jammer!
Wel leuk setje overigens :) .

Vraagje : Thera draaide een track met de vocals Ultimate Seduction. Welke track is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
, Henk-Jan (Ik had eerst geen idee waarom je tegen me stond te lullen haha:P) en Znayzer. Festuca was ik ook nog ff tegen gekomen vooraan bij Jack Of Sound.

Whaha ja, ik had al zo'n vermoeden wie jij was :P
Ik heb me zeker vermaakt! Was gezellig tijdens Jack Of Sound, toen kwamen we net binnen.
Draaide zeker goed. :)
Had alleen niet helemaal het 'wow dit is lekker' gevoel, wat ik bij Thera dan wel weer had.
Na JoS even biertje gaan drinken, 10 min later weer de dansvloer op en had gelijk al een stoot aan me bek te pakken. Wat een irritant grafvolk komt daar op af, leek echt net een kinderfeestje.
Hele zaal packed met 15-16 jarigen die straalbezopen zijn en denken dat ze iedereen maar even aan kunnen en pits gaan bouwen :/ echt heel zielig. Sta toch niet op een death metal feestje? :P
Maarja, toen maar weer weggegaan, rustig paar biertjes drinken bij de bar en toen Thera begon maar weer teruggegaan.
Wat blijft dit toch heerlijke muziek om op een goed systeem te horen zeg, echt van begin tot eind helemaal stuk.
Vond hem heerlijk draaien en was ook erg gezellig :P op een paar opstootjes na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe was druk gister zeg, bijna geen rustmomentjes gehad achter de bar. Wel 3 hele sterke sets gehoord gister, heb prima genoten achter de bar!

En dat volk, ja dat houd je in Takens, ik kan d'r ook weinig aan doen. Kwam er achter de bar ook wel achter dat er een paar zo van de kaart waren dat ik ze niet eens kon verstaan, beetje jammer..

Verder geslaagde avond hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor ;)
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
De track die flevoboys bedoelde was overigens Open Source - 2012 Co2 remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor ;)
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
De track die flevoboys bedoelde was overigens Open Source - 2012 Co2 remix


Nee was een leuk setje :) . Alleen ik herkende niet heel tracks moet ik zeggen. Maar ik had zoiets gehoord, correct me if i'm wrong.
Die 2012 is een fijne track overigens :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rik schreef:
G1LL schreef:
Aanwezig, ik sta achter de bar in de grote zaal die avond :)

Haha, dat wordt inhouden voor je :P?


Joah, wat is inhouden :P . Denk dat 't vies druk word, dus denk dat ik niet zoveel kán doen :P

Oh ik denk al wat kijkt die zwarte piet me steeds aan xD
Heb super setjes gehoord, helaas werd ik moet bij Thera + vader taxi was er, dus wat eerder weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Kort samenvattingkje.

Heengegaan met stefan (SMH) voor half 11 dus lekker goedkoop naar binnen, even gewacht tot jack of sound opkwam.
En het was het wachten wel waard. Heerlijk setje, openen met Revolution en eindigen met Sucksess. ook gelijk het setje van de avond.

Daarna kwam een of andere vage dj dus toen liepen we even weg, even later kwamen we terug om headhunterz te zien draaien, niet echt spectaculair ofzo, niet mijn soort tracks. Er zaten wel een paar leuke tussen.

Daarna Thera en die begon leuk maar de sfeer zat er niet echt in. (Ik kende de helft van de tracks ook niet) Maar later tegen het einde ging de volle beuk er wel in (Disturbia, Do The Happy Face, Oh My Sun)

Leuk avondje wel, veel paupervolk, ook wel iets van 5 ruzie's gezien. Maarja niks van aangetrokken.
Veel 16 jarig volk ook.

Op het laatst nog wel even staan beuqen met Rik, Henk-Jan (Ik had eerst geen idee waarom je tegen me stond te lullen haha:P) en Znayzer. Festuca was ik ook nog ff tegen gekomen vooraan bij Jack Of Sound.


Ohja ik kon niet op je naam komen maar nu idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 16:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Samenvatting:
Was erg gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eternalize gister ook gehoord, ben d'r al wat positiever over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt gister avond :).

Jack of Sound en Thera draaiden beide leuke setjes, vond vooral thera een erg verrassende tracklist hebben :). Nieuwe CO2 remix klonk erg vet, ook een nieuwe thera gehoord die het ook wel aardig deed. Anders dan het meeste werk wat ik van hem gewend ben.

Smetje op de avond waren toch wel, de in grote getale gekomen, irritante jochies, die niet goed wisten hoe ze zich moesten gedragen. Heb me er jammer genoeg behoorlijk vaak aan moeten storen. Security greep vaak te laat, en niet goed genoeg in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor ;)
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
De track die flevoboys bedoelde was overigens Open Source - 2012 Co2 remix


Tracklist ?(A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
DjThera schreef:
Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor ;)
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
De track die flevoboys bedoelde was overigens Open Source - 2012 Co2 remix


Tracklist ?(A)


Jaa die wil ik ook wel weten eigenlijk. Kan me Revolution nog herinneren en een plaat van Headhunterz (??).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opening was ook vet. Creation, en nog een paar italianen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox – Fucked Up Noise Creator (Geck-O Mashup), Bust A Move (Raw Edit) zijn qua Italiaans spul gedraaid.
Verder draaide Thera ook Left Some Answerz van Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:20 
 
Hardtraxxer

Ja, dit was top :D voor 't eerst juist in Takens geen last gehad van vervelend volk, alleen op 't laatst ff. Vooraan was het hartstikke goed te doen zo! We hebben wel de vechtpartijtjes geteld, 9. En dan was dat nog niet eens alles denk ik... Jammer jammer. Maargoed, Jos was vet :D HHZ was ook vet, en jawel... Zélfs Thera was vet hehehe :lol: boven verwachting leuk gehad, had het minder verwacht wegens eerdere avondjes in Takens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Verder draaide Thera ook Left Some Answerz van Headhunterz.

Dat was niet het origineel toch? Klonk me veel ruiger in de oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
en jawel... Zélfs Thera was vet hehehe :lol: .

:kiss: hahaha!

Het was trouwens de Geck-o remix van Left Some Answers :innocent:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten