Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum: 4 December
Tijd: 22:00 tot 04:00
Minimum leeftijd: 16
Voorverkoop: 10 Euro
Deurverkoop: 10 Euro

Line-up:
A-lusion
Noisecontrollers
Scope DJ
Second Identity
MC: Villain

Misschien dat ik wel ga, heb hier nog wat muntjes liggen die t/m 2010 geldig zijn, dus die moeten maar even op.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ben ik ook zeker bij en dan vooral voor Second Identity!
Bij Project N50 draaiden ze echt goed.
Tracks van het album, en verder o.a. Face The Enemy Rmx, nieuwe Scope & A-Lusion tracks.

En Noisecontrollers ik hoop een x wat variatie in hun tracklist.

Over die muntjes:

Ik kreeg ook gewoon muntjes die ik haalde die tot 31 dec 2008 geldig waren, dus daar kijken ze niet naar :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik kreeg ook gewoon muntjes die ik haalde die tot 31 dec 2008 geldig waren, dus daar kijken ze niet naar :P .

Klopt, maakt geen zak uit. Ze hopen natuurlijk dat je voor 2010 weer komt of dat je nieuwe koopt :)

Ik ben deze niet aanwezig denk ik, vind de line up niet wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie mij kunnen verzekeren dat ik ze in 2011 ook nog kan gebruiken ga ik ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha tja dan ga je niet xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als jullie mij kunnen verzekeren dat ik ze in 2011 ook nog kan gebruiken ga ik ook niet. :P

Dat durf ik wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat de wegen een beetje begaanbaar zijn zaterdagavond :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pak de volgende editie(s) wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hopen dat de wegen een beetje begaanbaar zijn zaterdagavond :whistle:


Je laat je toch niet afschrikken door een beetje sneeuw.

Ben niet van de partij. line-up spreekt me niet aan. Morgen mooi naar Quake ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
flevoboys schreef:
Hopen dat de wegen een beetje begaanbaar zijn zaterdagavond :whistle:


Je laat je toch niet afschrikken door een beetje sneeuw.

Ben niet van de partij. line-up spreekt me niet aan. Morgen mooi naar Quake ^^ .


Ik heb nog geen winterbanden onder me auto, vandaag misschien even naar kijken.
Gisteren voelde ik hem wel glijden hoor :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was vet!! alleen wel heel langzaam rijden :P

SI heel vet, Noiscontrollers, vet dat ze Headhunterz - From Within draaiden verder zoooo voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Was vet!! alleen wel heel langzaam rijden :P

SI heel vet, Noiscontrollers, vet dat ze Headhunterz - From Within draaiden verder zoooo voorspelbaar.


Ik ben niet gegaan, ik nam het riscio maar niet. Vond het jammer.
Noisecontrollers draaiden zeker ook die nieuwe tracks?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten