Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd: 22:00 tot 04:00
Minimum leeftijd: 16
Voorverkoop: 10 Euro
Deurverkoop: 10 Euro

Line-up:
Digital Punk
Frontliner
Zatox
MC : Da Syndrome

Als ik mensen mee krijg ben ik hier te vinden morgen ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 05:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een verrekte leijers liepen er vanavond rond joh.. werd echt helemaal gek! maar al met al was het weer knalle! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 05:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een ruzies de hele tijd daar zeg ... Ik heb nog nooit zoveel ruzies gezien op 1 avond bij takens. Het word de komende tijd even geen takens meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D


Nog nooit ruzies gezien in takens? :P Doe je goed :thumbup: Of je komt niet zo vaak in takens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Festuca schreef:
Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D


de sfeer in het midden was volgens mij ook gewoon kut.. ben na een tijdje gewoon rechts achter gaan staan.. stelletje randebiele boeren daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

't waren die lui met die zielige witte hempies
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loopt veel fout volk rond in Takens ja, maar ik probeer er me niet aan te ergeren. Ik kom er puur voor de muziek! Alleen jammer dat er ook vaak mensen lopen die veel bewegingsruimte nodig hebben :x .
En ik heb eens een glas wijn in mijn gezicht gehad toen ik net langs een ruzie liep :/ .

Helaas wou niemand met mij naar Takens toe, dus heb een avondje een discotheek hier in de buurt gedaan.
Hopenlijk volgende x wel Takens, al is die line up stuk minder dan van deze editie.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten