Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:43 
 
Hardtraxxer

Night Of The DJ's: Dirty Workz Special

• Datum: zaterdag 2 juni 2012
• Locatie: Takens Balkbrug
• Voorverkoop/deurverkoop: €10,50
• Minimumleeftijd: 16
• Website: http://www.takensbalkbrug.nl
• Muziekstijlen: Hardstyle

Line-up:

• Coone
• Da Tweekaz
• Psyko Punkz
• MC: Jeff

http://partyflock.nl/party/219591:Night ... _DJ_s.html

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:01 
 

16+ en deze lineup


wil er nog niet dood gevonden worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Coone is niet mijn stijl

PP begin ik maar niet over

Da Tweekaz is wel weer leuk maar die zullen wel als eerste draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Takens holt helaas achter uit met hun line ups :(



Deze line up is daar een nog beter voorbeeld van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Nee hoor, leuke line up :D ik ben errrrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben dan helaas ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Rik schreef:
Takens holt helaas achter uit met hun line ups :(



Deze line up is daar een nog beter voorbeeld van :P


Line-ups zijn altijd goed en divers. Dit is een keer een label night :) . Denk dat veel mensen dit wel zullen waarderen. Het is ook niet helemaal mijn ding, maarja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben drbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

Nog Hardtraxxers hierbij aanwezig?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 17:59 
 
Donateur

Laurensss schreef:
Nog Hardtraxxers hierbij aanwezig?!


Vanavond waarschijnlijk aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Ja, Festuca was er zag ik.
En ik was er ook...

Da Tweekaz was erg gaaf
Coone viel tegen zoals ik verwacht had..
Psyko Punkz vond ik ook beetje tegen vallen in het begin maar dat werd al gauw heel gaaf!

Al met al een hele geslaagde nacht!!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten