Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje,

Wildstylez: Draaide gewoon lekker wel standaard maarja, helaas dat hij Into the Light niet heeft gedraaid.

Zatox: Was ook allemaal prima :)

Psyko Punkz: Prima en standaard \

MC DV8: Die was meer aan het zuipen dan praten, doe mij maar Da Syndrome

Ben Beuntie nog tegengekomen, ook heb ik flevoboy wel gezien, maar niet mee gepraat

't was weer leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het te druk en te warm binnen. Je kon zowat nergens staan viel me een beetje tegen :/ . Ook weer van die irritante lui die tegen je aan begonnen te beuken >.< . Verder wel heel vet gedraaid alle 3! Zatox kwam nog even naar voren heb hem nog even een boks gegeven xd . Toffe kerel hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ik vond het te druk en te warm binnen. Je kon zowat nergens staan viel me een beetje tegen :/ . Ook weer van die irritante lui die tegen je aan begonnen te beuken >.< . Verder wel heel vet gedraaid alle 3! Zatox kwam nog even naar voren heb hem nog even een boks gegeven xd . Toffe kerel hoor!

Haha ja klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me prima vermaakt ik had geen verwachtingen. Toppunt van Wildstylez set vond ik Back 2 Basics. Echt een geniale melo :loving: .

En nog even half uurtje van Zatox mee gepakt. Ik ging om 2.15 weg. Die nieuwe Zatox & Coone viel me wat tegen, misschien als ik hem vaker hoor dat ik hem dan beter vindt.

Tja die mensen dat houd je altijd, en de drukte ook. Volgende keer ga ik maar ergens bij de bar staan voor meer ruimte.
Haha ja Festuca ik had jou ook gezien maar idd niet met je gepraat, misschien volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb Festuca ook gezien vooraan :P . Ik weet niet of je mij gezien hebt :P . Ik had een T-Shirt waar Solast Season op stond met blauwe en groene letters xD . Ik stond bij het einde van Zatox en de opkomst van Psyko Punkz ook vooraan :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeutje wat was het een sauna. Maar was wel weer een mooie avond.

Acheraan, bij de trap omhoog naar de rokersruimte. Als je de drukte zat bent moet je daar gaan staan, plek genoeg voor een leuk dansje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er toch niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was was weer goed warm... ik moest wel ff naar buiten anders trok ik het niet meer..
heb ik eigenlijk nooit en ben al iets van 10 keer geweest... wildstylez vond ik niet top..
Zatox wel natuurlijk en psyko punkz gingen ook lekker.

kortom: lekker feestje maar te druk en te warm (maar dat hou je) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff, Wat was het druk overal en idd het leek wel op een sauna. Maar toch een geslaagd feestje en leuke sets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er liep nog zo'n kerel foto's te maken van het publiek en af en toe mensen en Zatox.
Op welke site komen deze foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Was een leuk feestje,

Wildstylez: Draaide gewoon lekker wel standaard maarja, helaas dat hij Into the Light niet heeft gedraaid.

Zatox: Was ook allemaal prima (=standaard) :)

Psyko Punkz: Prima en standaard \

Hier was ik al bang voor, en daarom ben ik ook wel blij dat ik 'm overgeslagen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Er liep nog zo'n kerel foto's te maken van het publiek en af en toe mensen en Zatox.
Op welke site komen deze foto's?

Op de Takens site.

www.uitgaanscentrumtakens.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
flevoboys schreef:
Er liep nog zo'n kerel foto's te maken van het publiek en af en toe mensen en Zatox.
Op welke site komen deze foto's?

Op de Takens site.

http://www.uitgaanscentrumtakens.nl


Ik had al bij die foto's gekeken maar deze stond er niet tussen, dus ik dacht dat er nog een fotograaf rond liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox werd ook nog gefilmd volgens mij, ik weet niet of hun bij takens horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Zatox werd ook nog gefilmd volgens mij, ik weet niet of hun bij takens horen


Ja ik zit me nu te bedenken of dat dezelfde kerel was. Ik weet wel dat er Zatox On The Road is. Zou daar wel voor zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten