Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum:7 mei 2011
Tijd: 22:00 tot 04:00
Minimum leeftijd: 16
Voorverkoop: 10 Euro
Deurverkoop: 10 Euro

Line-up:
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Dee-Block & S-Te-Pack Live

Van DBSTF heb ik geen hoge verwachtingen maar ik laat me graag verassen. Ik ga vooral heen voor Deepack en de liveact :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 11:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee ben afgelopen donderdag al naar Libirator geweest, volgende maand wordt heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nee ben afgelopen donderdag al naar Libirator geweest, volgende maand wordt heel vet :)


Haha jij bent toch backstage bij Wasted Penquinz? :P

Gisteren DBSTF gewoon voorspelbaar setje van hun wat je kan verwachten.
Tracks zoals Evolutionz Refix, Loopmachine, Rockin' Ur Mind vind ik thuis prima om te luisteren, alleen live vind ik ze gewoon echt een stuk minder.
Jammer dat ze alleen de intro van Feel My Fire draaiden! Ik dacht huh draaien hun die gewoon joh!
Ging daarna snel over op een andere plaat..
Verder tracks zoals o.a Breath, A Different Story, We Are Your Friends, First Match (2011 Remix), From Within, Back 2 Basics, Faster 'n Futher (die vond ik zelf lekker gaan, al heb ik die wel vaak gehoord).

En je raad het nooit geen Music Made Addict gedraaid, alleen daarom al heren respect! :D

Dan Deepack ik vond de platenkeuze echt dik van hun gisteren!
Tracks zoals : Durty 7 ( :loving: ), Son Of Torture, CODE, The Haunter Of The Dark, Realization Of A Dream, G-Force, & Fairyland.

Mooi joh toen The Haunter Of The Dark werd gedraaid was voor velen wat te ruig, de zaal stroomde leeg. Ik als een gek los gaan, werd daarna Fairyland gedraaid iedereen handjes in de lucht, haha! :p.

En daarna de live act. Geniaal hele tijd teasen met de vocals van The Sound Of The Thunder maar gelukkig niet gedraaid! Tracks zoals I Wanna C Ya, Rock Diz Edit, Shiverz, Hello Bootleg, waren vet.
En dan afsluiten met Human Bootleg! Haha geniaal, 180 bpm ofzo?:p.

Kortom :

Helden Deepack. En die Marcel wat een heerlijke entertainer is dat achter de draaitafels :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ben volgende maand backstage, misschien kan ik wat regelen dat ik draai i.p.v mc coy ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ja ben volgende maand backstage, misschien kan ik wat regelen dat ik draai i.p.v mc coy ! :D


Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen dan? Oke dat zou wel tof zijn ja.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten