Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 12:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Night Of The Dj's (Takens)

Line Up:
Noiscontrollers
Second Identity
Scope DJ Solo
A-Lusion Solo
MC Villian


Datum : 4 December
Entree : € 10,-
(Van 22.00 tot 22.30 gratis entree)
Tijd : 22.00 tot 04.00
Leeftijd : 16+

Overige Informatie:

De Night of the Dj´s staat, zoals onze vriend dj Outblast altijd zegt, voor dreunende beats die door merg en been gaan, donderend geweld dat op de trommelvliezen inbeukt, snerpende hihats die de boodschap in je brein schreeuwen: `ik moet dansen’! En dan ook nog uitgekiende lasershows, prachtige dansers en brute klappers die elke eerste zaterdag van de maand weer terug komen. Keer op keer ....... keer op keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. 3 dec waarschijnlijk lucky :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat er al tussen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten